niedziela, 9 czerwca 2013

"Shut up and give me whatever you got..."

Piosenka Amelii Lilly. Dobra, jednak oglądałam "HP" w piątek. Z przerwami, ale oglądałam ;) W ostatnim poście zapomniałam napisać, że kiedy rano przed szkołą czesałam włosy, śpiewałam sobie "Forever young, I want to be forever young...". Dziwne rzeczy się robi przed lustrem.

Hahhahahahahaahahahhahahhahahahhahahahahahahahahhahahaahahah

Skoczysz ty w końcu?

TRUE!

"Lato.
Włosy stają się jaśniejsze.
Skóra staje się ciemniejsza.
Woda staje się cieplejsza.
Napoje stają się zimniejsze.
Muzyka staje się głośniejsza.
Noce stają się dłuższe.
Życie staje się lepsze."
No tak, tylko kurde, co ja będę w te wakacje robić?!
Co nie zmienia faktu, że wciąż ich chcę :)

Ja wiem!

Hheheeh, ta wersja podoba mi się bardziej ;)


Sweeet ;)


Niedawno wlałam sobie colę do jogurtu. Pycha :)

Piękna, nie można zaprzeczyć :)


Ach ten islam.....


Tak, właśnie,a oni tego nie rozumieją......

Niech ten 21 czerwca już będzie za mną.......

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz