sobota, 15 czerwca 2013

"Fairytales don't always have a happy ending, do they?"

Z piosenki Fergie "Big girls don't cry". wczoraj na Wf-ie poprawiłam odbicie dołem z 3 na 5. Mam po tym ślady na rękach. W czwartek poszłam z Ganją, Magdą i Natalką do Plazy. Siedziałyśmy sobie, kiedy poczułam, że coś leci mi z nosa. Patrzę, a to krew. Trzymałam tam rękę i poszłyśmy szybko do łazienki. Jakieś 10 minut stałam przy zlewie z jedną chusteczką do lecącej krwi, a drugą, mokrą, ściskałam sobie nos. No i tak stałyśmy, a jak jakaś młoda dziewczyna, która myła ręce, powiedziała "Jak jej krew z nosa leci, to jej dajcie czekolady". Trochę to śmiesznie wyglądało, jak tak stałam, a Madzia co chwilę podtykała do ust batona. Mmm, Góralki. W końcu przestało. Dzięki za pomoc, dziewczyny ;) W sumie ostatnio krew z nosa leciała mi w trzeciej klasie podstawówki. Na matmie pani wystawiała oceny długopisem i MAM CZTERY!!! Ale za to z chemii mam trzy. Grrr. Kiedy wróciłam ze szkoły, wzięłam prysznic(to było BARDZO potrzebne), zjadłam naleśnika, cośtam jeszcze porobiłam i położyłam się spać. Kiedy się obudziłam, myślałam, że już sobota! Dobra, teraz wezmę się za tłumaczenie komentarza do piosenki Pink "Stupid Girls".
Dziewczyna (myślę, że to dziewczyna) o nicku YourWorldOurWorld napisała:
"Ktoś powinien zrobić piosenkę o dziewczynach, które są jak "Jestem kujonką w szkole, przeczytałam wszystkie części "Harry'ego Pottera", nie nakładam makijażu". Poważnie, uważam takich ludzi za "głupie dziewczyny". Ale kocham tę piosenkę XD"
Na co Joleen Rodriguez odpisała:
Więc, pomyślmy o tym, misiu. Czytałam "Harry'ego Pottera", podczas gdy ty gęgałaś o o głupich, małych dziewczynach nakładających makijaż...I co się stało? Piszę 300-stronicową powieść, podczas gdy ty gęgasz o dziewczynach, które...wciąż nakładją makijaż".
A livlifecouragously kelly pisze:
"Jestem kujonką i duma jest lepsza niż bycie dziwką"
Taa, też jestem taką nawet kujonką.

"Daniel pożyczył swoją koszulkę dla Logana?"
Kurde, oni ją muszą strasznie lubić!




KABUMM!!!!

"Fuj, jeszcze coś złapię!"




Dziewczyna ładniejsza. O wiele. 


Hhehehhe





Moje tło na fb.

"Śmiejecie się ze mnie bo jestem inny, ale ja śmieje się z was,  bo wszyscy jesteście tacy sami"
Odpowiedź niżej.





"Mogę zobaczyć twoje poruszające się usta, ale wszystko co słyszę to "bla, bla, bla...."


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz