wtorek, 13 sierpnia 2013

"And who do you think you are? Runnin' round leaving scars..."

Z piosenki Christiny Perri "Jar of hearts". Wczoraj wróciłam do domu. Nad morzem kupiłam sobie okulary, koszulę, breloczek (z "Mom, please", jest super) i  książkę Nicholasa Sparksa "Prawdziwy cud"(tylko za 15 zł). Raz przechodziłam obok jakiegoś baru i leciało tam "Yesterday" The Beatles. A innym razem przeszedł koło mnie chłopak, który miał taki sam głos, jak taki jeden z mojej klasy. Aż się odwróciłam żeby zobaczyć, czy to nie on. Przeczytałam "Trzy mery nad niebem". W filmie główny bohater miał na imię Hugo, a w książce Stefano(mówią na niego Step). Jest takim Bad Boyem, jego życie składa się z nielegalnych wyścigów(na motorach) i bezsensownych bijatyk. Poznaje Babi, dziewczynę z "dobrego domu", dobrą córkę i przykładną uczennicę. Na początku ona go nie lubi, ale po jakimś czasie zakochują się w sobie i są razem. Jest jeden moment, kiedy on chce rozpiąć jej stanik i pyta ją "Jak to się,kurwa, odpina?", ale to nieważne. Zapomniałam dodać, że najlepsza przyjaciółka Babi, Pallina, była z przyjacielem Stepa, Pollem, który pod koniec książki umiera, kiedy bierze udział w wyścigu. Też pod koniec Babi dzwoni do Stepa i oznajmia mu, że związała się z innym,a on tylko "Mam nadzieję, że będziesz z nim szczęśliwa" czy jakoś tak. Uuu, jak ja ją wtedy znielubiłam! Nie przeczytałam jeszcze drugiej części(ale kupiłam sobie w Biedronce za 7,99), ale kiedy byłam z Olką w Gdańsku u siostry, obejrzałyśmy to, i zapowiada się ciekawie. Step(czyli w filmie Hache)pozna tam Ginhebrę, którą polubiłam, bo jest fajna i nawet ładna. Wygląda tak:


                                                     

A ta, która gra babi, czyli María Valverde Rodríguez tak:

                                                          

A Step(Hache) czyli Mario Casas tak:

                                        

Dobra, koniec o tych "Trzech metrach", obrazki:

Ciekawe, co zobaczyli Paul i John...


Czysta ;)

"Witaj w Hogwarcie, najbezpieczniejszym miejscu na świecie"
Taa, jasne!

"Hermiona nauczyła mnie by być odważnym. Nauczyła mnie, że jestem czymś więcej niż tym, co mówią ludzie. I mogę sprawić, że rzeczy się dzieją (?)
Bella próbowała nauczyć mnie, że nie mogę być kimś bez chłopaka"
Herma <33





Cruciatus i Avada jak nic!









Które się pewnie i tak nie zdarzą,ale ok.


Zosika, pożyczam!

Iiii..PIZD!!!

Śmiesznie to wygląda tak kilka razy pod rząd.


A listu, kurde, nadal nie ma!!







Moja tapeta na komie ;)


Wertortia ;)

"Piosenka, której słuchasz właśnie teraz będzie piosenką graną podczas twojej walki z Voldemortem. Co to jest?"
Linkin Park - No more sorrow
Fuck yeah, ja mam!
Taa, jasne.....


HiFi Banda - Otwórz oczy
No music, no life.

Niezła mina, Hache ;)


Jak ja bym chciała zrobić tak niektórym ludziom.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz