piątek, 23 sierpnia 2013

"Can't stop because I love it, hate the way I love you..."

Z piosenki Seleny Gomez "Come&Get It". Wczoraj byłam z Marysią i Natalką w mieście. Mówię do mamy "Będę koło siedemnastej", a wróciłam przed dwudziestą. Eee tam, nie czepiała się ;) Weszłam teraz na tekstowo.pl. bo musiałam zobaczyć coś w "Not afraid" Eminema. Znalazłam taki komentarz:


Zaraz chyba rzygnę. Nie uważam się za wielką fankę Eminema, bo nią nie jestem (znam może jakieś dziesięć piosenek), ale nawet gdybym nią była, raczej bym czegoś takiego nie napisała. Doobra, nieważne, lepiej skończę, bo jeszcze napisze parę słów za dużo...

"Jeśli to czytasz, jesteę piękna. Uśmiechnij się i pozwól światu to zobaczyć"
3....2....1....SMILE!!!

"Fan: Kocham cię, Ron Weasley!
Ed: Jesteś zdecydowanie na złym koncercie"

"Koniec świata? Poczekajcie aż mój ojciec się o tym dowie"


Emma rządzi!

"Dziś zamknę oczy, policzę do dziesięciu, pstryczek, nim otworzę je, życie nabierze sensu, kolory tęczy znów chwycę bez trudu, bo życie to największy ze wszystkich cudów...."

Beautiful <3333

Oooo, też chciałabym mieć takiego brata ;**

ZGIŃ!

Hahaa




Pewnie, że wiedziałam ;) 

łoooooł!!!

Me too <3







Dziewczyna, która igra z ogniem....

SAY WHAT???

"Molly Weasly sprawia, że Chuck Norris je swoje warzywa"
NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!

ZGIŃ!

"I kissed a girl, and I liked it..."
Nie, to nie Katy Perry, tylko Avril w jej nowum teledysku "Rock'n'roll"!

"Ale, moja droga, to nie Kraina Czarów,a ty nie jesteś Alicją"
Życie to nie bajka....

Na wieść, że....no dobra, nie wiem na jaką.
Mina Belli mówi sama za siebie ;)


Łoooo!!!!

No jakoś ja żyję...JESTEM NIEŚMIERTELNA!!!


To trudne, ale wybrałabym  3,4,5 albo 6


Nie wiesz nie mogą!

Ach, ci mugole....


Nareszcie mam wytłumaczenie!

Kto wierzy w takie brednie?

"Cause this is thriller, thriller...."


JEST NADZIEJA!!!!


Taa, jak od razu pojawi się coś o tolerancji muzycznej, to ja muszę to wstawić.....

"Marzenie jest wierzeniem"
"Prawdziwa dziewczyna nie jest idealna.
A idealna dziewczyna nie jest prawdziwa"


Moje tło na fb.
"Jeśli idioci umieliby latać, to miejsce byłoby lotniskiem"

"Look, if you had one shot,or one opportunity, to seize everything you ever wanted in one moment, would you capture it? Or just let it slip?" ;)
"Rzeczy się kończą. Ale wspomnienia trwają wiecznie"
"Cześć moje imię to
Ten Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać"
Ale ty masz oczyska....
"Żyje się tylko raz..."
true story
 A teraz trochę (dużo) Jennifer Lawrence ;)




















A teraz głupie miny!


Pozdro
Wercia;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz