czwartek, 29 sierpnia 2013

Happy Birthday!!!!


Dzisiaj, gdyby żył, obchodziłby 55. urodziny. We miss you,Michael.




A 20 lat kończy dzisiaj Liam! Happy B-day, Daddy Direction!



Doobra, dosyć o urodzinach. 
"Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć" - Albus Dumbledore. Taak, to prawda. 

"Lepiej uważaj i schowaj się w dziurze
Zdejmę twoje gardło (?) i połknę twoją duszę
Voldemort zbliża się do miasta!
Tworze listę ludzi, których nienawidzę
Kiedy Dumbledore umarł pomyślałem, że to było świetne
Voldemort zbliża się do miasta!
Zakradnę się kiedy będziesz spał i narysuję ci ch*je na twarzy
I jeśli wypowiesz moje imię głośno ukradnę twój tort urodzinowy, OH!"
Po angielsku brzmi lepiej, ale od teraz będę tak śpiewać!


"Muzyka jest moją ewakuacją"

"Zakochany Kundel"
Zabiorę się za to, jak obejrzę 47 innych filmów, które chcę zobaczyć!


Hihi, już w listopadzie!



Roar!!!


Nie, to niemożliwe!

Podoba mi się twój pomysł....


Hmmm, 1 albo 4


Me too ;)

I kiedy jeszcze robią to o jedenastej pod twoim oknem....

Ja tez nie, przynajmniej nie wszystkich.

Suszymy ząbki, panowie ;)


"My chain hits my chest
When I'm banging on the dashboard
My chain hits my chest
When I'm banging on the radio..."

Hura ja!

Tak wyglądam, kiedy się czymś ekscytuję.


Chyba było jaranko, co chłopcy?


Nasze ulubione "We can't stop", przetłumaczę to być może w następnym poście.

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz