poniedziałek, 19 sierpnia 2013

"Myślą, że są lepsi, nie są, nie czuj się gorszy, kto im dał prawo żeby móc nas osądzić?"

Z piosenki Młodego M "Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze". Koniec wakacji się zbliża...Z jednej strony chce tego, z drugiej nie. Tak, bo przynajmniej moje dni nie będą aż tak bardzo monotonne, jak w wakacje. Nie, bo szkoła pewnie zajmie mi większość mojego czasu i nie będę mogła spać do jedenastej ;( Grr, weź tu znajdź rozwiązanie.

Austin Moon ;)


To by się zgadzało, bo od środy byłam u cioci!


Wierz mi, nie raz.

Egipt, mogło być gorzej

"8 Mila" ;))


Biedna Hedwiga...

Zeus - Hipotermia



Hahahh

"It's a kind of magic, magic..."



Raaany, tylko żeby nie kazali mi tego kiedyś na niemcu przeczytać!

Maaamo, musimy iść na zakupy!!!



Pozdro
Wercia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz