wtorek, 24 września 2013

"I know it's hard to keep an open heart, when even friends seem out to harm you..."

Z piosenki Guns'n'Roses "November rain". TO JEST SUPER PIOSENKA. Słuchałam tego wczoraj i udawałam guitar solo Slasha, a moja siostra popatrzyła się na mnie jak na idiotkę. W niedzielę byłam na podwórku z Madzią, Ganją  i Natalką. Odprowadzały mnie do domu, a szli za nami Paweł W., Damian i Mariusz. I akurat wtedy moi rodzice i siostra wrócili od babci. Wchodzimy do domu, a mama "A kto cię tam odprowadza?". Od razu mówię - MAMO, ONI ZA NAMI SZLI, I NIE, NIE MAM CHŁOPAKA. Chociaż niektórzy twierdzą inaczej... Dobra, nieważne. Dzisiaj była kartkówka z geografii. Minute przed oddaniem, kiedy sprawdzałam, czy mam wszystko dobrze, pani stanęła przy mojej ławce, a ja tylko zaklinałam w myślach "Idź sobie, idź sobie". NA historii tez była kartkówka. Prawie się nie uczyłam, a nie wiedziałam tylko jednej rzeczy. Grr, głupia data bitwy pod Legnicą. Wyczuwam u siebie uzależnienie od trzech piosenek Guns'n'Roses. Właściwie dwóch i jednego coveru.
1. November rain
2. Don't cry
3. Knocking on heaven's door
Mój brat cioteczny, który ich słucha, powinien być ze mnie dumny ;)


"Can we pretend that airplanes on the night sky are like shooting stars?"

                               

Taa, przeczytałabym "Percy'ego Jacksona"....





Ale ona musi mieć twardą głowę.....


                                    

Me too

                                                     

                                          


Ahaa, właśnie....


Wszystkie są fajne ;)




Ale tym teledyskiem zniszczył mi dzieciństwo....





Hmm, ja nawet nie wiem, czy je mam!


Jak mnie to...


A jest taka, co ma wszystkie te opcje?



On jest z Gdańska ;))




Ten pies ma lepszą równowagę ode mnie!

"Każdy potrzebuje trochę czasu sam ze sobą" (czy coś)
"November rain" again


"Nic nie trwa wiecznie i wiemy, że nasze serca mogą się zmienić"




"It's easy if you try..."








Ja też coś w tym stylu


Nic nie zrobiłeś, ale...wybaczam ci!

KILL IT WITH FIRE!!!!


Yaayyyyy!


Pozdro
Wercia ;) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz