niedziela, 15 września 2013

"You are not alone, but who's laughing now?"

Z piosenki jessie J "Who's laughing now". Czytałam, że napisała tę piosenkę o tym, jak była prześladowana w szkole. Taa, nie ona jedna, to problem wielu nastolatków. W drugiej klasie podstawówki przeżyłam coś podobnego, ale to nie było groźne. Takie tam, wyzywanie od kujonek przez jedną osobę. Dobra, zmieńmy temat. Jak codziennie, weszłam na bravo.pl i zobaczyłam to:


JA SIĘ WAS PYTAM - JAKĄ IDIOTKA TRZEBA BYĆ, ŻEBY COŚ TAKIEGO ZROBIĆ?? To tak, jakbym napisała do Nialla (na przykład do niego) "Śledź" mnie, albo moja siostra pożegna się z życiem". Jednak, nie jestem tak głupia, żeby zabijać własną siostrę tylko po to, żeby mój idol mi odpisał. Bo co, jeśli tego nie zrobi? Nawet jeśli moja siostra jest niemiła, wkurza mnie i w ogóle to...chyba by mi jej brakowało. Chyba. Ok, znowu zmieńmy temat. Teraz już nie tak dziwny, ale na swój sposób okropny, bowiem....
JUTRO SZKOŁA.


Tak, to z "disneja" 



"Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta..."

Nie wszystkie, ale byłoby fajnie







Tak, bardziej fotogeniczny niż ja. Zdecydowanie bardziej. 


To się nazywa szczęście!




"Posiadanie żadnych przyjaciół  wciąż jest lepsze niż przebywanie fałszywych przyjaciół z tobą" (moje własne tłumaczenie)

Mój twitter wczoraj ;)


Pozdro
WeruśRoweruś


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz