piątek, 20 września 2013

"I watched you die, I heard you cry, every night in your sleep..."

Z piosenki Kelly Clarkson "Because fo you". Raany, moja pani od angielskiego dała mi coś na kółko. TO OSIEM STRON.  Chodzi o Zjednoczone Królestwo, czyli dynastie, religię, ustrój polityczny, święta i inne takie. A że większości słów na pewno nie znam, to będę musiała spędzić weekend na siedzeniu przy słowniku i tłumaczeniu słówek i czytaniu tego wszystkiego. Dowiedziałam się za to, że we wtorek przed Środą Popielcową jest obchodzony Dzień Naleśnika! Kiedyś na to pojadę. Wczoraj zrobiłam sobie test depresji. Wynik był następujący:
Jesteś w umiarkowanej depresji. Zapewne przeżywasz krótkie okresy braku stabilności emocjonalnej, ale zazwyczaj potrafisz jakoś z tego wybrnąć. Taki stan rzeczy może być dla ciebie bardzo dolegliwy. Jeśli taki wynik będzie utrzymywał się przez okres dłuższy niż dwa tygodnie, powinnaś zwrócić się do psychologa lub psychiatry z prośba o leczenie. Pamiętaj także, że wyniki tu uzyskane, mają jedynie wartość informacyjną i nie mogą zastąpić indywidualnej diagnozy psychologicznej, ani diagnozy lekarskiej.  
Umiarkowana depresja, dobrze wiedzieć. Nie no, ostatnio nawet często mam doła. Wczoraj przed snem ryczałam jakieś pół godziny z powodu, którego tu nie napiszę. Robiłam też test na uzależnienie od internetu i wyszło, że nie jestem uzależniona. To dobrze ;)


Raaany, ale biedna ;(((



Ale w piosence, której teraz słucham jest 'Nic nie trwa wiecznie, nawet zimny, listopadowy deszcz", mniejsza o to, że jest  wrzesień




Kiedyś lubiłam święta ze względu na prezenty, dziś lubię święta ze względu na to, że spotykam się z rodziną ;) 



Raaany, dzięki, Sasha....


Nourry - tez tak robiłam!
Crazy Mofo - hahahahahahahahahah


Pozdro
Wercia;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz