piątek, 13 września 2013

"I'm shooting star leaping through the sky, like a tiger defying the laws of gravity..."

Z piosenki Queen "Don't stop me now". Dawno nie pisałam, bo od tego tygodnia zaczęłam chodzić na rehabilitację, wracam koło 17.00, odrabiam wtedy lekcje i nie znajduję czasu na kompa. Napisałabym o tym w środę, ale nie miałam czasu, więc piszę dzisiaj. W środę była 12. rocznica zamachu na World Trade Center,w  którym zginęły 2973 osoby, w tym 6 Polaków. Stała za tym al-kaida,a bin laden wziął na siebie odpowiedzialność za zamachy i zagroził ich powtórzeniem. I że te ataki na USA to przejaw walki o wolność. Niech sobie taką wolność wsadzi w...wiecie co. Wiem, że napisałam jego nazwisko i nazwę al-kaidy z małych liter,a  nie z dużych, ale oni na to nie zasługują. W ogóle nie czaję tych muzułmanów, ale tych fanatyków, którzy chcą, żeby cały świat wyznawał islam. Wojna w Syrii tego nie dotyczy(chciałam przeczytać coś o tym na Wikipedii, ale za dyzo tam liter), ale robi się groźnie. Jasne, i weź tu gadaj o pokoju, kiedy na świecie tak źle się dzieje.

Wyobraź sobie, że nie istnieje Niebo  (w sensie to niebo, gdzie idziesz po śmierci)
To nie jest trudne, jeśli spróbujesz
Pod nami nie ma piekła
Nad nami tylko niebo  (niebo w sensie meteorologicznym)
Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie
Żyją dzisiejszym dniem
Wyobraź sobie, że nie ma państw
To naprawdę proste
Nie ma po co zabijać ani umierać
Nie ma tez żadnej religii
Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie żyją w pokoju
Możesz nazwać mnie marzycielem
Ale nie jestem jedyny
Mam nadzieję, że któregoś dnia dołączysz do nas
A świat będzie żył w jedności
Wyobraź sobie, że nie ma wartości
Ciekawe, czy potrafisz
Nie ma chciwości ani głodu
A wszyscy są sobie braćmi
Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie
Dzielą ze sobą świat
Możesz nazwać mnie marzycielem
Ale nie jestem jedyny
mam nadzieję, że któregoś dnia dołączysz do nas
A świat będzie żył w jedności

tłumaczenie z tekstowo.pl
Dobra, koniec moich przemyśleń o życiu, bo...
NIALL SKOŃCZYŁ DZISIAJ 20 LAT!!!
Happy Birthday, Sweet Irish Boy ;)

Pamiętam, jak na początku go nie lubiłam,ale teraz go UWIELBIAM!








Była niezapowiedziana kartka z polaka

Wspaniała, wspaniała ;) 


"It's easy if you try..."


Taką Haylor to ja rozumiem!









YOLNT? Brzmi jak joint ;)




Albo w skzole
-jak się nazywasz?
- Pierdole







Ale się tak więcej sztucznie nie uśmiechaj




Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz