niedziela, 1 września 2013

"You don't have to call, anymore, I won't pick up the phone..."

Z piosenki Taylor "You're not sorry". Nie wiem, jak ja jutro wstanę na tą ósmą do kościoła..Już nie będzie spania do jedenastej. Przynajmniej nie będę miała wrażenia, że każdy dzień jest taki sam. Nie, pewnie będę miała takie wrażenie. Whatever, never mind.




Taa, przynajmniej dla pamiętnika mogę się wyżalić....



<333


We wtorek...



Jebłam

Reakcja Directioners na Nialla w "More than this". Kiedyś się dziwiłam, czemu one tak wrzeszczą, teraz pewnie zrobiłabym to samo. 


Zapamiętać!





"I'm only happy when it rains..."


"Nikt kto myśli, że słońce jest czystą radością, nigdy nie tańczył w deszczu"
Ekstra, muszę tak kiedyś spróbować.

"Byliśmy dzisiaj umówieni na kartkówkę?
OBLIVIATE!!"


"Jestem taką hipsterką, moi rodzice nawet nie wiedzą, że istnieję.
Bitch, please"
Hermaa <3

"Stałem się wilkołakiem, zanim to było modne"
Lubię i Remusa, i Jacoba ;) 

"Jar of hearts"

Zapomniałam napisac wczoraj jeszcze kilku faktów o mnie:
1. Chciałabym nauczyć się hiszpańskiego.
2. Mój tata raz powiedział, że od tego ciągłego siedzenia w domu jeszcze depresji dostanę. Nawet jeśli, mówi się trudno.
Iiii...to by było na tyle.


Pozdro
Wercia ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz