środa, 20 listopada 2013

"Cause I am a lion born from things you cannot be..."

 Z piosenki Hollywood Undead "Lion". Dzisiaj były tylko trzy lekcje, a potem poszliśmy do kina na "63 dni chwały". W autobusie było zabawnie ;) Film tez mi się podobał, ale nie wiem, dlaczego, czuję niechęć do Niemców. Wróciłam do domu, zjadłam obiad i odrobiłam lekcje. Jutro fizyka, matma, chemia, WOS, niemiecki i informatyka. A na chemii jest kartkówka. Ja się zabiję. Jedyna myśl, która trzyma mnie przy życiu, jest taka, że po czwartku jest piątek ;)



Uuu, ostra!
"Posłuchaj, kochanie, wciąż cię kocham, ale nie sądzę, że to odniesie jakiś skutek
Zrywasz ze mną?! Po DWÓCH LATACH, zrywasz ze mną, przez SMS-A, ponieważ to"nie odniesie jakiegoś skutku"?!! WTH?
O, cholera! Przepraszam, wysłałem to do złej osoby!

Dzięki Bogu, przestraszyłeś mnie, kochanie!
Poczekaj, co? DO KOGO ZAMIERZAŁEŚ TO WYSŁAĆ??!!
Kurwa..."

"I believe I can fly...
I believe I can touch the sky..."

Czasami to jedyna rzecz, której chcę

Chyba widziałam ten odcinek...



"Proste przyjemności:
dobre jedzenie
sen
muzyka"
trzy najlepsze rzeczy



"Miłość nie rani
Kochanie złej osoby jest tym, co cię zabija"

"Ona nigdy nie znajdzie właściwej osoby
ponieważ nigdy nie pozwoli odejść tej złej"

"Kiedy okazja puka, otwórz drzwi"
"Kiedy okazja puka, musisz wstać ze swojego miejsca i otworzyć jej drzwi"
"Okazja nigdy nie jest zaginiona. Jest po prostu znaleziona przez kogoś innego"

"Pewnego razu zakochałam się w złej osobie"

"Jedną z najgłupszych rzeczy w życiu jest myślenie, że osoba, która cię zraniła, nie zrani cię znowu"


"Nigdy nie można zrobić tego samego błędu dwa razy...
Ponieważ drugi raz nie jest błędem...jest WYBOREM."


YOU LIAR!!!!!!!!!!!!!!!


Piękne uczucie.....
Wolę Grumpy Cat, ale to tez spoko ;)














Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz