piątek, 15 listopada 2013

"Truth never set me free..."


Z piosenki Paramore "Careful". Mimo tego, że wczoraj były głupie lekcje, źle nie było. Na infie mogliśmy robić co chcemy!!! I nie było projektu z geografii, a dzisiaj nie było religii, życie jest piękne. Też tak macie, że kiedy słuchacie jakiejś piosenki przechodzą wam ciary po plecach? Ja mam tak przy "Smooth Criminal" Michaela Jacksona, "Firework" Katy Perry i "Same love" Macklemore'a. Przeczytałam tłumaczenie tej trzeciej i nie wiem dlaczego zachciało mi się płakać, ale się powstrzymałam. Czasem mi się to nie udaje, ale nie chcę płakać przy kimś. Tak, to coś zupełnie niezwiązanego z tematem, wiem.



Ciekawe.....

"Dziewczyna
Drogi pamiętniku
Zobaczyłam go przechodzącego obok mnie, zwykłam uśmiechać się i (tego nie wiem) go, ale poczułam się tak niezręcznie, więc spojrzałam w inną stronę. W porównaniu, on jest gwiazdą drużyny koszykówki, nigdy nie zauważy takiej kujonki jak ja.
Chłopak
Drogi pamiętniku
Przeszedłem przez korytarz i zobaczyłem śliczną inteligentną dziewczynę, z która zazwyczaj siadam na chemii(?). Spróbowałem sie do niej uśmiechnąć, ale spojrzała w inną stronę. W porównaniu, jestem tylko chłopakiem, który mógłby trafic kilka razy do kosza(moje własne tłumaczenie), podczas gdy ona jest śliczną, szanowaną uczennicą. Nigdy nie polubi takiego chłopaka jak ja".
I właśnie w takim momencie czytanie w myślach jest potrzebne. 
Komentarz znaleziony pod "Hey Jude" The Beatles:
"Nie wszystkie Directioners uważają, że One Direction jest lepsze od The Beatles....The beatles są legendą i nie mogę porównywać 1D do nich.
Tak, zgadzam się, kocham 1D ale The Beatles są zdecydowanie lepsi"
Też tak myślę, ale lubię i ten zespół, i ten ;)

"Miłość jest pełna głupoty"
"W sumie, jesteś tylko kolejną cegłą w murze"

"Nie bądź tylko kolejną cegłą w murze"
gramy w przeciwieństwa, co?



"Pieprzyć to co oni myślą"

"Wszystko jest po prostu świetne"


"Mówisz, że mógłbyś za mnie zginąć(moje tłumaczenie), kochasz mnie, na zawsze będziemy razem, masz nadzieję, że nigdy nie zerwiemy, ale jestem tylko inną zdzirą której też to mówisz?"


Ja na pewno nie





Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz