poniedziałek, 4 listopada 2013

"Wiem, że ból ma więcej imion niż jedno i musisz go oswoić, kiedy zostajesz sam...:"

Bisz - Banicja. Dzisiaj dostałam 1 i 4 z polskiego, 2 z matematyki, 6 z angielskiego, 5  z niemieckiego i 5 z historii. Co do angielskiego, dostałam te szóstkę za mówienie na ocenę o jakimś parku rozrywki. Wybrałam Sea Wrold, by the way. Magda powiedziała:
- Proszę pani, a może przełożymy mówienie?
- A czemu mielibyśmy przełożyć? - ona na to
- No...bo jutro jest Guy Fawkes Night? - to ja.
Po tym pani powiedziała, że co do tego konkursu z angielskiego, to wiele szkół pisało maile i się odwoływało(czy coś takiego, bo ten konkurs był trudny) i zmniejszyli liczbę wszystkich punktów do 90,a nie 100, i OBIE PRZECHODZIMY DALEJ!!!My od razu takie całe happy i w ogóle. na WF-ie było skakanie na skakance, męczące, a przed fizą usłyszałam coś, co zepsuło mi humor na resztę dnia, ale to nieważne. Jutro nie będzie mnie na matmie, yay!! A w środę na biologii!! Czyli to, że jeździsz do trzech lekarzy tez ma swoje dobre strony. Ale w środę jadę tylko do jednego, do pozostałych dwóch za jakieś pół roku i dwa lata ;))



Ja zapamiętuje więcej zdarzeń, a osób leworęcznych w mojej rodzinie raczej nie ma.

Z problemami najlepiej się przespać, ale bez nich tez super. 


NIE!



Jeśli muszę wybrać....WSZYSTKIE!

POWTARZAM KTÓRYŚ RAZ  Z KOLEI, JEST NADZIEJA!








Bajki mnie okłamały......


Są w The Wizarding World of Harry Potter, chcę tam!!!!





Pozdro
Wercia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz