piątek, 29 listopada 2013

"But you held your pride like you should have held me..."

Z piosenki "The story of us" Taylor Swift. Wczoraj nie poszłam do szkoły, dzisiaj też nie. Zrobiłam sobie taki długi weekend ;) Pewnie skończy się tak jak zawsze - napiszę posta, posiedzę na Twitterze i obejrzę kilka odcinków PLL. Kuurde, nie mam weny do pisania, więc...obrazki. Duużo obrazków.






"Jak pocałować chłopaka:
- obejmij jego talię
- wsuń rękę do jego kieszeni
- ukradnij jego portfel
- nawet go nie całuj
-tylko biegnij"
hhaha, trzeba tak kiedyś zrobić

All i want for Christmas is you money



"Samobójczyni, bulimiczka, samookaleczająca się, alkoholiczka, bierze narkotyki, anorektyczka, desperatka"

"Zagubionego i niepewnego,
znalazłeś mnie"
The Fray - You found me ♥


"U mnie nie jest ok, ale mimo tego się uśmiecham"




"Nie bój się upadku"

"Mówię bezbłędnym sarkazmem"



"Trzymaj się, ból się kończy"

"Mogę po prostu zniknąć?"

"Nie wystarczająco ładna
nie wystarczająco chuda
po prostu nie wystarczająca"



Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz