piątek, 6 grudnia 2013

"There's only one thing left you to say, I'm sorry it's too late..."

Z piosenki Avril "Let me go". Długo nie pisałam, ale byłam trochę zajęta szkołą. Miałam sprawdzian i kartkówkę w środę, sprawdzian z fizyki, kartkówki z matmy, chemii i niemca w czwartek. Ja się chyba zabiję. Nie no, na matmie WYDAJE MI SIĘ, że jest ok, na niemcu też, ale o chemii wolę nie wspominać ;) Na informatyce mieliśmy cośtam o rejestrowaniu dźwięku czy coś takiego, i pan włączył nam piosenki, w których jest sama melodia, a za wokal odpowiada syntezator(czy jakoś tak) i było "Let it be" The Beatles ;) Mój nauczyciel wymienił Johna Lennona zamiast Paula McCartneya, ale ok. Niedawno odrabiałam lekcje i słuchałam płyty Hadesa i O.S.T.R.'a. Ja i moje rodzeństwo mieliśmy kupować ją we trójkę, po 10 zł, ale Bartek powiedział, że ja i Olka nie musimy płacić, bo to będzie na Mikołajki. Strasznie fajny ten mój brat. Skończyłam słuchać i włączyłam normalne radio. I na jakimś, gdzie gadali po rusku, to znaczy rosyjsku, trafiłam na "Let it be", niestety na koniec ;) Dzisiaj przed angielskim pani przyszła i powiedziała, że zapomniała powiedzieć wczoraj dla mnie i Magdy, że jest konkurs wiedzy o krajach anglojęzycznych. WŁAŚNIE TERAZ. Nie poszło mi za fajnie, ale było takie zadanie, że trzeba było dopasować na przykład miasto do państwa, aktora do filmu lub piosenkę do wykonawcy. Byli tam The Beatles i Michael Jackson. Ich na pewno mam dobrze ;)

"Ból sprawia, że jesteś silniejszy
Strach sprawia, że jesteś odważniejszy
Złamane serce sprawia, że jesteś mądrzejszy"


oglądałam w sobotę ;)





"Nie możecie mnie zobaczyć
jestem niewidzialny"

"Nieskończoność"

Fani Harry'ego Pottera:
Chcę iść do Hogwartu!
Fani Percy'ego Jacksona:
Chcę iść do Obozu Herosów!
Fani Narnii:
Chcę iść do Narnii!
Fani Igrzysk Śmierci:
U mnie w porządku

Dla tych, co  nie wiedzą, accio to zaklęcie przywołujące jakąś rzecz

"Wszystko, czego chcę na Święta to:
nowy Ipod, bilet do Wizarding World of Harry Potter, Rupert Grint, "Baśnie barda Beedle'a", czekolada, bliźniaki Phelps, kamera, dużo pieniędzy, "Piękną i Bestię" na DVD, rezydencja z basenem, piętnaście szczeniaczków i rakieta"
tak, właśnie!

"Chcesz idealnej dziewczyny?
...kup Barbie..."




Było tyle ćpać?


"Raz, wszyscy wieśniacy zdecydowali modlić się o deszcz. W dzień modlitwy wszyscy ludzie zebrali się, ale tylko jeden chłopiec przyszedł z parasolką.
To jest wiara
Kiedy podrzuci się 1-roczne dziecko do góry, ono się śmieje, ponieważ wie, że jego tata je złapie
To jest zaufanie
Każdego wieczora, kiedy kładziemy się do łóżka, nie mamy żadnej pewności, czy wstaniemy z łóżka żywi następnego ranka, ale wciąż nastawiamy budzik na jutro.
To jest nadzieja"

                            


Ekstra, nigdy nie urosnę


Raany, jakbym chciała mieć takie włosy....

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz