niedziela, 8 grudnia 2013

"Imagine there's no countries, I wonder if you can, no need for greed or hunger, a brotherhood of men..."


Z piosenki Johna Lennona "Imagine". Dzisiaj mijają 33 lata odkąd został zastrzelony. Rest In Peace, John [*] W Suwałkach chyba na dobre zaczęła się zima. Wczoraj siedziałam cały dzień w domu, a kiedy około 18.00 wyszłam do sklepu, było kompletnie cicho. Jakbym była w lesie. Trochę dziwny byłby las z blokami, ale na serio, tak się czułam. Dzisiaj, kiedy szłam z Natalką do Biedronki, też poczułam, że jest zima. Jak? Dwa razy zaliczyłam glebę ;) Jutro pani pyta z niemca, jest sprawdzian z angola i ja prowadzę rozgrzewkę na WF-ie na ocenę. Doobra, jakoś dam sobie radę.

"Po prostu chcę przytulić wszystkich samotnych ludzi"
odpowiedź niżej ▼


"Snow is falling, all around me..."


Pewnie, że tak ;)


Niech zrobią tak na terenie całej Europy, nie będzie islamizacji ;p




"Nigdy nie marnuj swoich uczuć na kogoś, kto ich nie ceni"

"Nie bądź niczym, czym nie chcesz być, zawsze bądź sobą"

*kiedy mijam McDonald's*

Musze przeczytać kiedyś "Charliego" 
Spencer & Alex

"Czy wykańcza cię to tak jak wykańcza mnie?"
The story of us, fajna piosenka

"Tylko dlatego, że za kimś tęsknisz, nie znaczy, że potrzebujesz ich z powrotem w twoim życiu. Tęsknota jest tylko częścią pójścia do przodu*"
(czyli zmieniania się na lepsze)

"Po prostu wyobraź sobie bycie ocenianym przez cały świat"

"Czekanie na pizzę jest najcięższą rzeczą"


"Cokolwiek zrobisz...
dobrego lub złego...
ludzie zawsze będą mieli
coś negatywnego do powiedzenia..."
true story


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz