wtorek, 17 grudnia 2013

"Be a king? Think not - why be a king, when you can be God?"

Z piosenki Eminema "Rap God". Wczoraj...nawet nie pamiętam, co było wczoraj. Dzisiaj za to była kartka z polaka, a na gegrze poszłam z Madzią na konkurs z niemca. Okazało się, że potrzeba jeszcze jednej osoby z klasy, więc wzięłyśmy Ganję. Były trzy osoby z każdej z klas drugich i robiliśmy różne zadania w grupach, całe szczęście. Pani na niemieckim wczoraj mówiła "Powtórzcie sobie słownictwo świąteczne, bo może się zdarzyć". I było o świętach, prawie wszystko, i zadania, które robiliśmy wczoraj na lekcji! Ale poszło nam nawet dobrze. Jutro zebranie. Niektóre osoby twierdzą, że ja nie mam się czego bać, ale się trochę stresuję. Doobra, jest jeszcze drugi semestr, mogę się jeszcze podciągnąć. Hahahahahhaha, jasne.



Pamiętam ;) 



te dzieci są pewnie mądrzejsze niż połowa chłopaków z mojej szkoły

"Czy kiedykolwiek życzyłeś sobie mieć drugą szansę,żeby spotkać kogoś znowu po raz pierwszy?"

"Płacz jest jedynym sposobem,  żeby twoje oczy mogły mówić, kiedy twoje usta nie moją wyjaśnić, jak rzeczy sprawiają, że twoje serce jest złamane"

"Więc, jest dziewczyna.
Była moją najlepszą przyjaciółką przez 9 lat i teraz...
nienawidzi mnie tak bardzo jak ja NIENAWIDZĘ JEJ!
Nigdy nie byłam tak zraniona w moim całym życiu, wiem,  że to źle, ale chcę, żeby umarła.
Tak, pewnego dnia zapłaci za WSZYSTKO co mi zrobiła.
TAK JEJ NIENAWIDZĘ
Cholera, przepraszam, Jezusie(?)"
to się nazywa wściekłość...

"Wciąż jestem rozbudzona.
Jesteś w mojej głowie.
Myślę o twoich oczach.
Uśmiecham się.
Próbuję znowu spać.
Wciąż jesteś w mojej głowie.
Wyjdź z mojej głowy.
Wciąż nie mogę spać.
Myślę o twoich ustach.
Jestem zmęczona.
Ty. Ty. Ty.
Jesteś w moim sercu.
W końcu zasnęłam.
Jestem gotowa do szkoły. "
Wolę się nie zakochiwać, jeśli mam się tak czuć.

Za każdym razem, kiedy widzę to zdjęcie....chce mi się sikać ze śmiechu

"Twoje myśli cię dobijają, prawda?"
Prawda, prawda

"Wtedy, kiedy straciłeś moje zaufanie, straciłeś mnie...."


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz