środa, 11 grudnia 2013

"The day you slipped away, was the day I found it won't be the same..."

Z piosenki Avril "Slipped away". Wczoraj dostałam 4 z gegry i nie ćwiczyliśmy an wf-ie ;) Dzisiaj dostałam 4 z matmy(Panie Boże, chwała Ci za to) i 5,6,6 i 4 z techniki. Dzisiaj dowiedziałam się, że ten konkurs z wiedzy o krajach anglojęzycznych, który był w piątek, ma drugi etap, jutro. I że ja i Magda przeszłyśmy dalej. Nie będzie nas na chemii, yay! Zapomniałam też napisać, że  w poniedziałek dostałam 5- z niemca i 2 z fizy. Musi być, kurde, równowaga.





"You and I will be safe and sound..."


"Udajmy, że jesteśmy szczęśliwi. Nikt nie musi wiedzieć, jak naprawdę jesteśmy smutni"

"Przestań.
Przestań sprawiać, że czuję się jak badziewie.
Przestań nabijać się ze mnie,
przez mój wzrost,
przez moje włosy,
przez to, jak wyglądam,
przez moją osobowość,
przez to, co lubię,
przez to, co robię.
Nienawidzę siebie przez ciebie.
Mam nadzieję, że jesteś szczęśliwy"

"Płakałam ostatniej nocy.
Ale ty o to nie dbasz, nieprawdaż?"

"No more counting dollars, we''be counting stars...."

"Kiedy pozwoliłyśmy chłopakom zniszczyć nasze szczęście?"


Wychodzi na to, ze jestem świąteczną dziewicą ;)

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz