sobota, 21 grudnia 2013

"But as long as you love me so, let it snow, let it snow, let it snow..."

Z piosenki Franka Sinatry "Let it snow". Taki jeden z mojej klasy mówi, że jak mogę znać Biebera, a nie znać Sinatry. No cóż, wszystko jest możliwe. Przedwczoraj byliśmy w kinie na "Chce się żyć". Przejmujący film,a le też troooszkę zboczony. Wczoraj moja klasa jako jedyna nie miała wigilii klasowej (dzięki, proszę pani),a na angielskim śpiewaliśmy "Let it snow", "Jingle bells" i "We wish you a merry Christmas". Było całkiem fajnie. W poniedziałek znowu idę do szkoły, z tego powodu, że 9 stycznia mam rejonowy etap konkursu z angola. Ech, trzeba wziąć się do roboty. Pamiętam to, jakby to było wczoraj, że pierwsza lekcja w 2013 roku to była informatyka, a potem był sprawdzian z fizy. W tym roku OSTATNIĄ lekcją była religia. A teraz, moja ocena "Last Christmas" Wham:
Zgaduję, że odkąd ta piosenka została wydana(czyli 1984 r.) katuje nas na święta każdego roku. Prawda jest taka, że o świętach nie ma tam nic, oprócz słowa "Christmas" i teledysku. Więc jaki sens puszczać ją w Boże Narodzenie, skoro ona o tym nie jest?


Good job, Sheldon!



(kiss my ass - pocałuj mnie w dupę)


Ooo, roweruś!

Z 1D to prawda, ale nie jestem Belieber


"Myślę, ze najgorszym uczuciem na świecie jest czucie się samotnym"

"Nie możesz zadowolić wszystkich"

"Kiedy Liam(Hemsworth) zobaczył moje włosy tylko zrobił "Poważnie?". Wtedy zaczęłam śpiewać "Wrecking ball" i się zamknął"

"Najlepszą zemstą jest pokazanie im, że twoje życie robi się lepsze po tym, jak odeszli"




"Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tutaj"


"Mamo, jak to jest mieć niesamowite dziecko?
Nie wiem, spytaj twoja babcię"

Lorde naraziła się większości fandomów

Widziałam coś podobnego na tt

Do wtorku raczej nic już nie napiszę, więc życzę Wam wesołych świąt ;))



Pozdro
Wercia;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz