niedziela, 15 grudnia 2013

"She's should keep in mind, she should keep in mind, there's nothing I do better than revenge..."


Z piosenki Taylor "Better than revenge". Jutro mam kartkę z matmy, a we wtorek z polaka i geografii. Na gegrze mnie nie będzie, bo zostałam wkopana w dwa konkursy Z NIEMCA. Wydawać by się mogło, że niedawno zaczynał się rok szkolny, a już za jakieś dwa tygodnie święta. Czyli czas jednak szybko leci. Widziałam kiedyś teledysk do "Picture to burn" Taylor. Nie jestem jej fanką, ale czasem słucham, bo piosenki ma fajne. W tym teledysku Taylor chce zemścić się na chłopaku, który zostawił ją dla innej. W tym celu podjeżdża pod jego dom z przyjaciółką, Abigail(nie wiem skąd, ale wiem, że ma tak na imię). Czekają, aż on wyjdzie. Taylor razem z innymi ludźmi idzie do jego domu i robią tam różne rzeczy, na przykład wbijają pinezki w jego zdjęcie, rozwalają papier toaletowy i takie tam inne. Pomysł na teledysk według mnie fajny, chociaż Kelly Clarkson wykorzystała go wcześniej w teledysku do "Since you been gone".
To był efekt tego, ze nie wiem, o czym napisać. Coś takiego pewnie pojawi się jeszcze nie raz.


Leżę i nie wstaję

"Jestem zmęczona płakaniem.
Jestem zmęczona wrzeszczeniem.
Jestem zmęczona byciem smutną.
Jestem zmęczona udawaniem.
Jestem zmęczona byciem samotną.
Jestem zmęczona byciem złą.
Jestem zmęczona czuciem się szaloną(?)
Jestem zmęczona czuciem się zatrzymaną.
jestem zmęczona potrzebowaniem pomocy.
Jestem zmęczona pamiętaniem.
Jestem zmęczona tęsknotą za rzeczami.
Jestem zmęczona byciem inną
Jestem zmęczona  tęsknotą za ludźmi.
Jestem zmęczona czuciem się bezwartościową.
jestem zmęczona czuciem pustki w środku.
Jestem zmęczona nie byciem zdolnym do odejścia.
Jestem zmęczona marzeniem, żebym mogła zacząć od nowa.
Jestem zmęczona marzeniem o życiu, którego nigdy nie będę mieć.
Ale najbardziej, jestem po prostu zmęczona byciem zmęczoną"
Wow, można tyle czuć w jednej chwili?



Ja gadam to, co wymyślę na poczekaniu

Czekam na dzień, w którym też będę tak wyglądać... 

"Na zewnątrz jest zbyt zimno, by anioły mogły wylecieć..."
Ed Sheeran "The A Team"

"Nie ufaj za bardzo.
Nie kochaj za bardzo.
Nie miej nadziei za bardzo.
Ponieważ to "za bardzo" może cię zranić.
Tak bardzo..."

"Poczuj to
Wdychaj to
Uwierz w to
I będziesz spacerował w powietrzu"

"Uważaj komu ufasz, diabeł też kiedyś był aniołem"



"Ona jest smutna
Ona jest zraniona
Ona umiera
Ona jest sama
Ona jest samotna
Ona jest nieuporządkowana(?)
Ona jest oceniana
Ona jest ignorowana
Ona jest samobójcza
Ona jest zestresowana
Ona jest zdezorientowana
Ona jest spierdolona(?)
Ona jest zdesperowana
Ona jest niezrozumiana.
Ona jest zmęczona, ale wciąż żyje
Ona jest zraniona, ale tego nie pokaże
Ona krzyczy, ale jest cicho
Ona jest boleścią(emocjonalną) ale wciąż się uśmiecha
Ona jest mną"



Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz