sobota, 8 lutego 2014

"Cause two can keep a secret if one of them is dead..."

Z piosenki The Pierces "Secrets". To piosenka tytułowa serialu "Pretty Little Liars". Wkręciłam się w ten serial, chociaż dopiero skończyłam drugi sezon drugi sezon. Olka i Bartek oglądają to razem ze mną. Pomijając to, długo mnie nie było, prawie miesiąc. Co się u mnie działo? Hmm....przeszłam do wojewódzkiego etapu z angielskiego, co mnie BARDZO cieszy. W piątek wyszedł teledysk do "Midnight Memories", ale niestety, nie pobiłyśmy rekordu :( I nie wiem czemu, ale tego dnia niektóre Belieberki się na nas wkurzyły i "życzyły", żebyśmy nie pobiły rekordu, ale niektóre życzyły nam, żebyśmy go pobiły. W czwartek wróciłam od babci, było tam bardzo fajnie. Pozdro dla moich braci i sióstr, którzy tez tam byli ;)  Oprócz tego założyłam sobie tumblra, jakby coś, to jest moje konto . A co do tego PLL, okazało się, że Mona jest "A", o  czym w sumie wiedziałam wcześniej, bo Ganja mi o tym mówiła, ale odcinek był niezły.




"Wiedziałam, że będziesz problemem, kiedy wszedłeś
Nie nie, nie wiedziałaś"


Ashley, gdzie ty się patrzysz?





"Harry Potter. Bez dwóch zdań"
zaczynam bardziej lubić Spencer ;)



To z filmu "Charlie" z Loganem Lermanem, ale gra tam też Emma Watson i Nina Dobrev. Ta z prawej to jego dziewczyna(której nie kochał i nie chciał z nią być), a kiedy grali w butelkę, miał wyzwanie "Pocałuj najładniejszą dziewczynę w tym pokoju" i pocałował Emmę, czyli Sam ;)


"Uczą cię, że prawda jest dobra, a kiedy powiesz tę prawdę, każdy się obraża"
pamiętam ten odcinek!

"Nigdy nie płacz za osobą, która cię rani...
Po prostu się uśmiechnij i powiedz , Dzięki za danie mi szansy, żeby znaleźć kogoś lepszego niż ty"

Na jakim świecie ja żyję.....





"Bycie zdezorientowaną i zastanawianie się dlaczego on też cię nie lubi
Więc, może to dlatego, że jesteś brzydka"


"Robienie tego, co lubisz, jest wolnością
Lubienie tego, co robisz, jest szczęściem"



"Jestem tylko zmęczona"
To moja wymówka

"Witaj w rzeczywistości"

ALISON!!!!!



To też z "Charliego", ten chłopak obok Emmy to jej przyrodni brat



"Jest brzydka. Jakim cudem ona ma chłopaka?"
Może ona ma niesamowitą osobowość, a jej chłopak nie jest oceniającym dupkiem jak ty.

"Wszystko, co chcę zrobić, to usiąść na dziesięć minut i nie martwić się o każdą.cholerną.rzecz."

"To prawie straszne, nieprawdaż?
Sposób, jakim smutek nie tylko osadza się w twoim ciele, ale sposób, jakim kompletnie zdobywa każdą część ciebie. Nawet, kiedy jesteś szczęśliwy, smutek wciąż tam jest , czyhając po całym ciele(?), po prostu czekając, czekając, żeby pokazać się znowu"


"Po prostu naprawdę naprawdę naprawdę naprawdę naprawdę
CHCĘ CIĘ POCAŁOWAĆ"

"Chciałam do ciebie napisać.
Ale nie pamiętałam, że już ze sobą nie rozmawiamy"

Według mnie nie wygląda na te 17 lat....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz