wtorek, 18 lutego 2014

"Now I can't think of air without thinking of you.."


Z piosenki Arctic Monkeys "Love is a laserquest". Wczoraj miałam kartkówkę ze słówek z angielskiego(nie miałam chyba czterech) i sprawdzian z niemieckiego, który poszedł mi tak nawet nawet. Dzisiaj na matmie pani sprawdziła mi pracę domową i powiedziała, że "podoba jej się, jak z nią rozmawiam, bo mówię takim matematycznym językiem", a ja tylko powiedziałam wcześniej, że obliczyłam cośtam za pomocą twierdzenia odwrotnego do twierdzenia Pitagorasa. No ale wstawiła mi 5 ;) na WF-ie kochana pani zabrała nas na podwórko, żeby pograć w koszykówkę, a na biologii była kartkówka, z której też dostałam 5. To mi pasuje, bo chciałam się z niej trochę podciągnąć :)




Są takie osoby, co lubię ;)





By Voldemort ;)

"*zaczyna książkę"
O, Boże, kocham go!
Proszę, nie umieraj.
Proszę.
Nie.
Umieraj.
Nie umieraj.
On nie żyje"
miałam tak z Syriuszem ;)



"Życie jest za krótkie, żeby przejmować się głupimi rzeczami. Baw się. Zakochaj się. Nie żałuj niczego i nie pozwól, by ludzie cię zawiedli"
moje własne tłumaczenie, bo "bring down" to "przewrócić kogoś na ziemię", więc brzmiałoby to trochę dziwnie ;)


"ładna twarz nie oznacza ładnego serca"




      






"Każdy papieros zabiera ci dzień twojego życia"



Tyle dobrych książek, tak mało czasu ;(

Spóźniłam się o dzień, ale HAPPY B-DAY, ED!!!

Znowu spóźniona o jeden dzień, HAPPY B-DAY, BONNIE!!!




Jednak się zastrzelił, a ja myślałam, że się zaćpał.
\





Nadal nie wierzę, że skończyła wczoraj dopiero 18 lat, HAPPY B-DAY, SASHA!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz