czwartek, 13 lutego 2014

"I'm shining like fireworks over your sad, empty town..."

Z piosenki Taylor "Dear John". Wczoraj miałam strasznie luźny dzień w szkole, ale przez moją głupią panią od wf-u mam zakwasy na ramionach i udach. Nie mogłaby wypuszczać nas pięć minut przed końcem lekcji, jak to robią normalni nauczyciele z wf-u? Nie, bo ona nie jest normalna. Dzisiaj na chemii była kartkówka i jestem pewna wszystkich zadań, oprócz ostatniego. Na niemieckim śpiewałyśmy z Magdą i Ganją kolędę(chociaż już dawno po świętach) i wstawiła nam 5+. Powiedziała, że mogłyśmy to przygotować też wizualnie i inne rzeczy. Następnym razem rzucę jej śniegiem w twarz, tylko że takim żółtym. Na pewno dostanę szóstkę, jeszcze wezmę ze sobą choinkę. Zostałam tez wkopana w kółko z niemca i teraz będę zostawać we wtorki do 15.20. Wera aka miłośniczka niemieckiego. W zasadzie, to wcześniej zostawałam tak w środy, bo miałam jeszcze angielski po lekcjach, no ale angielski lubię bardziej ;)


Emma jak zawsze ładna, a ten koleś to nie jest Kyle z "LOL'a"?







"Boje się, kochanie
Dlaczego?
Że...pewnego dnia pokochasz kogoś innego niż ja
Za późno na to(?), pokocham, i ona wygląda tak samo jak ty
AWWWWEEEE =) =) =)...nasza córka, jesteś taki słodki, właśnie dlatego cię kocham
Nie, twoja siostra"


"Upadnij siedem razy, wstań za ósmym"

No, I can't.



"John, wyjdziesz gdzieś ze mną?
Nie, ty zdziro, jestem Paula"
hahah

"Przestanę ubierać się na czarno kiedy wymyślą ciemniejszy kolor"

"Zapominanie jest najlepszą zemstą"


"Kiedyś, obudzisz się i zdasz sobie sprawę, że niektórzy ludzie nie są już warci bólu"

"The Bling Ring", pamiętam, jak byłyśmy na tym w kinie z dziewczynami ;)))


"Jestem zarówno szczęśliwy i smutny. I wciąż próbuję zrozumieć jak może tak być"
Kiedy skończę "Wyścig po życie" chyba obejrzę 'Charliego" jeszcze raz.

"Zanim mnie ocenisz, upewnij się, że jesteś idealny"

"And my heart, heart, heart is so jetlagged..."


"Moje myśli: nikt cię nie lubi
moje myśli: zabij się
moje myśli: nikogo by to nie obchodziło
moje myśli: jesteś brzydka
moje myśli: nie masz przyjaciół
moje myśli: nawet nie wychodź, nikt nie chce widzieć twojej brzydkiej twarzy
moje myśli: przestań mówić, jesteś głupia
moje myśli: znowu tyjesz
moje myśli: odwołane plany? właściwie oni nie chcą się z tobą spotkać
moje myśli: jesteś beznadziejna
moje myśli: poddaj się"
kocham dołujące obrazki


"Ja: Chce mi się płakać.
Depresja: Zrób to. Nikt cię nie lubi.
Ja: Mam przyjaciół.
Depresja: Nie, nie masz, oni tylko są z tobą bo ci współczują
Ja: Masz rację.
Depresja: Wiesz co musisz zrobić, tak/
Ja: Pociąć się?
Depresja: Pociąć się"
to ostatnie to moje własne tłumaczenie, bo "blade" to "ostrze" 



'The story of my life, I give her hope..."

"Wszyscy jesteśmy w tej samej grze, tylko na innych poziomach. Radząc sobie z tym samym piekłem; tylko innymi diabłami"


"Rodzice: O mój Boże, czy ty kiedykolwiek robisz coś dobrze!?
Szkoła: Nigdy nie będziesz wystarczająco inteligentna, żeby osiągnąć coś w życiu
Lustro: Nigdy nie będą cie kochali jeśli będziesz tak wyglądać
Przyjaciele: Zawsze jesteś taka zdesperowana, wszystko co robisz to słuchanie muzyki
Muzyka: cześć kochanie, wszystko ok? Nie martw się, wkrótce wszystko będzie lepiej. Po prostu mnie posłuchaj"
Muzyka nie pyta, ona rozumie. Tak samo jak czekolada ;)





Świetne włosy!

#truestory


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz