poniedziałek, 24 lutego 2014

"I can't believe, that when I breathe, there's something good inside of me, just one good thing inside of me..."


Z piosenki Hollywood Undead "Believe". W ten weekend za dużo się u mnie nie działo, w sobotę byłam na angielskim(w następny wtorek wojewódzki, zabijcie mnie!) a potem pojechałam do babci. Gadałam z moim bratem ciotecznym Pawłem i powiedziałam, że słuchałam kilku piosenek Guns'n'Roses i Nightwish(on ich słucha) i powiedział "O, nawracasz się?". Dla Bartka moim nawróceniem byłoby to, gdybym słuchała więcej rapu. No czaasem słucham. Według niego śmiesznie się denerwuję. W jednym odcinku PLL, kiedy Mona była już w psychiatryku, Caleb do niej przyszedł, a ona, żeby on wyszedł, zaczęła wrzeszczeć, jakby była jakaś opętana czy coś, i Bartek powiedział, że też tak się denerwuję. Kłamie, ja tak nie wyglądam.


Expecto patronum!!!

Wielka Brytania >>>>>>>> USA


Dlaczego Voldemort W OGÓLE wysyła Walentynki?

Woooow, Eminem się uśmiecha!


"Dementor, dementor!!!"

Welcome to reality. 

Niee, też twierdzą, że jestem cicha. 

"Gdybym tylko mogła cofnąć się w czasie..."

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno ich marzeń"

"Może gdybyśmy zabili wszystkie lustra, nie zabijalibyśmy samych siebie"

"One idą do przodu, ty nie"




"W pewne dni, czujesz się smutny nie wiedząc dlaczego"


"Jest czwarta nad ranem-
Ty śpisz.
Ja płaczę."

"-Kim jesteś?
- Demonem dla niektórych. Aniołem dla pozostałych"

"Nigdy nie radziłam sobie z czymś bardziej skomplikowanym niż moja dusza"


"I'll be your silver, I'll be your platinum, I'll be your gold..."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz