wtorek, 11 lutego 2014

"I'm so ugly, but that's okay, cause so are you..."

Z piosenki Nirvany "Lithium". Wczoraj był pierwszy dzień szkoły po feriach. Czas wrócić do normalnej dziennej rutyny, co mi się nie uśmiecha, bo nie wykorzystałam tych ferii na maksa. Jednak wczoraj w szkole nie było tragicznie, bo dostałam dwie czwórki z matmy, Bartek powinien być ze Mnie dumny ;) Niee, tak szczerze to nie wiem, jak mi się to udało, bo przedmioty ścisłe to nie moja specjalność ;) Dzisiaj przegapiłam matmę i dwa polaki, bo o 8.00 poszłam z Madzią na egzamin Toefl z angielskiego, ale on był tylko taki sprawdzający. Składał się z trzech części: słuchania, znajomości słownictwa i zwrotów (czy czegoś w tym stylu) i czytania ze zrozumieniem. Słuchanie polegało na tym, że musieliśmy wybrać właściwą odpowiedź na podstawie tego, co usłyszeliśmy. Było to trochę trudne. Druga część była łatwiejsza, bo był jakiś tekst, nie było w nim jednego słowa i też trzeba było wybrać właściwe. Trzecia część, czyli czytanie, poszła mi średnio ;) W niedzielę wieczorem Bartek pojechał na wycieczkę i wraca w sobotę rano, czyli teraz śpię sama :)) Taa, i tak nie mogę nigdy zasnąć. Najgorsze w tym, że Bartek gdzieś jedzie jest to, że trzeba za niego zmywać i najczęściej robię to ja :-/

:przepraszam za to, że to Polak został mistrzem olimpijskim", brzmi świetnie

"Przypominasz mi coś
Co to jest? =)
Poniedziałek
Lol, jak?
Bo nikt cię nie lubi"

"Cześć kochanie :)
Tęsknię za tobą :(
Ty za mną też...?
Kocham cię <3....
Zamknij się, gram w FIFĘ
Och, przepraszam"



Ja w Walentynki :)

Właśnie za to kocham ludzi z Twittera!

'Nikt nie zauważa twoich łez,
nikt nie zauważa twojego smutku,
nikt nie zauważa twojego bólu,
ale wszyscy zauważają twoje błędy."
#truestory



Is it so hard to understand???!


Nie wierzę, że Sasha Pieterse (czyli Alison z PLL) ma 17 lat!

"Satisfied"("usatysfakcjonowany") i "sad inside"("smutny wewnątrz") są podobne w wymawianiu

"Mogę powstrzymać siebie
od spadania,
I mogę powstrzymać siebie
od ciebie;
Ale nie mogę powstrzymać
Siebie od
Zakochiwania się
W tobie"
Nie znam tej Julie Martinez, ale jej inne wiersze też są ok ;)


Not only you...

"Udawajmy, że nic z tego się przenigdy nie zdarzyło"

Hayley ładniej wyglądała z długimi włosami



"Pokaż mi swoje blizny," powiedział.
"Ale...dlaczego?" spytała pytająco.
"Chcę zobaczyć ile razy mnie potrzebowałaś,a mnie tu nie było," szepnął,, a łza spłynęła mu po policzku
:'-(


Gdybym mogła tak komuś przywalić....

"All my life I've been good, but now, whoa, what the hell"


"Moim największym błędem nie było zakochanie się w tobie.
To było myślenie, że też się we mnie zakochałeś"

"Jesteś moim słońcem w deszczowy dzień"
Hello, sunshine :)

"Mój umysł jest jak tunel.
Im dalej idziesz, tym robi się ciemniej"

Czas wyłączyć komputer i odrobić lekcje. Mhm, bo ktoś mi w to uwierzy.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz