sobota, 15 lutego 2014

"To co było tylko mija, nie znika"

Z piosenki Bisza "Wnyki". Wczoraj dostałam 5 z polskiego i 4 i 6 z angielskiego. Byłam w szkole do 15.15. Ekstra, siedzieć w szkole prawie osiem godzin i to w piątek. I jeszcze były Walentynki, ale według mnie to jest komercyjne i bezsensowne święto, bo powinno kochać się kogoś zawsze, a nie tylko w ten jeden dzień, ALE  z drugiej strony to dobry moment, żeby wyznać komuś swoje uczucia. Dzisiaj byłam o 12.00 na angielskim, a koło 15.00 poszłam z Madzią i Ganją do kina na  "Miłość bez końca".  Film mi się spodobał i przyznaję się, na końcu trochę płakałam ;) Napisałabym, o czym ten film był, ale nie chcę robić wam spoilera. Skończyłam też oglądać "Wyścig po życie", skończyło się trochę niespodziewanie. Nie wiem, gdzie uciekła mi sobota, a muszę jeszcze odrobić lekcje, nauczyć się na sprawdzian z niemca i poprawę z fizy, i dokończyć "Quo vadis".
"Co do mnie, zauważyłem jedną rzecz, że gdy się jest miedzy szalonymi, staje się także szalonym, a co więcej, znajduje się pewien urok w szaleństwach"
Została mi jeszcze połowa do przeczytania, ale cytat mi się podoba ;)

jestem w tych dwóch procentach ;)






Liam the Pooh ;)


"Mówią, że czas leczy rany. Dla mnie, to tylko sprawiło, że są boleśnie gorsze"

"Jak mam się czuć?"

Po tym, albo przed tym, się pocałowali ;)
chyba kupię sobie tę książkę 


"Jesteś piękna
i nikt nie ma prawa sprawić, że czujesz, że nie jesteś"

A lot of.....

"Nic nie jest piękniejsze niż uśmiech, który walczył ze łzami(?)"


"here we are now, entertain us..."



'Dlaczego myślimy, że miłość nas naprawi i sprawi nas całymi(?)
Kiedy na końcu po prostu nas zostawia bardziej załamanymi niż przedtem"



"Wiesz jak to jest mieć mało przyjaciół, którzy są tutaj dla ciebie?
Wiesz jak to jest nie mieć nikogo, kto cię rozumie?
Wiesz jak to jest nie mieć nikogo, z kim możesz rozmawiać?
Wiesz jak to jest musieć chować swój ból każdego dnia?
Wiesz jak to jest nie chcieć rozmawiać z nikim?
Wiesz jak to jest płakać przez cały czas?
Wiesz jak to jest czuć, ze niczego nie robisz dobrze?
Wiesz jak to jest być ocenianym za wszystko, co robisz?
Wiesz jak to jest chcieć się zranić?
Wiesz jak to jest myśleć o wszystkim(?)
Wiesz jak to jest być zakochanym w kimś, kto z tobą nie rozmawia?
Wiesz jak to jest być zmęczonym przez cały czas?
Wiesz jak to jest czuć pustkę?
Wiesz jak to jest być zmęczonym każdą rzeczą?
Wiesz jak to jest chcieć się poddać?
Wiesz jak to jest czuć się niechcianym?
Wiesz jak to jest udawać uśmiech?(u know what I mean)
Wiesz jak to jest czuć się smutnym bez powodu?
ja wiem, jak to jest, i to boli jak cholera"

"Najstraszniejsze potwory są tymi, które czyhają wewnątrz naszych dusz..."

"Chciałabym móc ignorować cię tak jak ty ignorujesz mnie"

"Ludzie są najładniejsi kiedy mówią o czymś, co bardzo kochają z pasją w oczach"


"idealna? Nie jestem idealna. Jestem niczym"

"Jestem kłamczuchą,
udaję uśmiech każdego dnia, żeby ukryć ból, który czuję. Zmuszam się do śmiechu, żeby udać, że jestem szczęśliwa i ukrywam moje blizny bransoletkami"

"Czy kiedykolwiek czujesz się niechciany/"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz