niedziela, 23 września 2012

;(((((

Czemu już niedziela? Weekend był za krótki! Siedzę teraz i słucham "W.T.P." Eminema.W czwartek,na matmie,oddawała kartkówki. "Najpierw zaczniemy wpisywać jedynki". Ja znieruchomiałam. Przeczytała moje nazwisko. Ja podchodziłam do jej biurka,i rosło we mnie przerażenie. A wcześniej mówiła, że niby pnę się do góry! Byłam już przy biurku,a ona "Nieładnie, bardzo nieładnie". Ja patrzę....Taaa,pała.Chyba pała plus cztery,czyli pięć! Odetchnęłam z ulgą. Wróciłam do ławki, a Natalka powiedziała,że ona się tak wystraszyła. Wczoraj( tj. sobota) byłam z Marysią i Basią w Plazie. I nie tylko. Pokręciłyśmy się po Plazie, potem poszłyśmy na chwilę(bo już zamykali) do Kruka,a następnie do Chińczyka. Potem do Pepco, do innego Chińczyka, i znowu do poprzedniego Chińczyka(czyli do tego pierwszego) i wróciłyśmy do Plazy. Musze dodać, ze w Chińczyku Marysia kupiła sobie koszulkę i golf, ja składaną szczotkę do włosów, a wszystkie trzy kupiłyśmy sobie kolorowe długopisy. Marysia mówiła, że idziemy ,a ja i Basia mierzyłyśmy kamizelki. takie super-jedną czarną, a ja jeszcze taką jakby ze skóry, jakby na motor. Wróciłyśmy do Plazy i poszłyśmy do KFC. Zamówiłam B-smarta ze sptripsami. Ostre! Jak zjadła, wypiłam chyba z pół butelki wody. Poszłyśmy jeszcze do Empiku, bo chciałam sobie kupić "Bravo Girl!". Miałam 3,50 w grosikach. przy kasie jak to wysypałam na ladę, to ten facet, co tam stał, powiedział "Łoł". Hehehe. I jeszcze na samym początku, jak poszłyśmy do Empiku, to patrzyłyśmy na takie duże plakaty na ściany, Widziałam z 1D(zobaczcie nowy teledysk do "Live while we're young"), Pamiętnikami Wampirów, piratami z Karaibów, chwytami do gitary do różnych piosenek( np. "Breaking the habit" Linkin Park, albo "Smeels like Teen Spirit" Nirvany)ale jeden był super- z małpami robiący,i śmieszne miny! Gdybym miała własny pokój(ale nie mam ;( ), chciałabym sobie taki kupić. Ale nie z 1D(nawet ja) lub małpami, tylko z jakimś miastem w nocy. Super był. A teraz coś, co lubimy-obrazki!!!Jeśli by się powtórzyły, to przepraszam.

Też mnie to ciekawi
Mam i brata,i siostrę!


Chcę te ze Smerfami i Spongebobem!

Heh. Garfield i Oddie ;)
Ktoś źle napisał "Blondynki!" Tego nie pisze się przez "Ą"!  Czyli według tego, to ja kocham najmocniej. Na serio?

No nie wiem...może trochę.


To prawda! Tyle że matma nie może złożyć pocałunku dementora...

OMG, jestem Kowalskim!


Własnie, dlaczego?! Quidditch to magiczna gra z HP, gdzie LATA SIĘ NA MIOTŁACH! Ja chcę!

Hahah,tym to mnie rozwalili! Pamiętnik- czyli dziennik Toma Riddle'a (tak naprawdę w HP nazywa się Voldemort), ulubiony pierścień i naszyjnik-horkruksy, dzięki którym może się odrodzić. Bo w horkruksach jest ukryta cząstka jego duszy. Nie wiem, o co chodzi z tym kubeczkiem. Zwierzak,o którego się troszczy- jego wąż,Nagini. Obsesja na punkcie sławnego chłopca- obsesja na punkcie Harry'ego Pottera!
heh

Też tak mam! Dlatego staram się chodzić, kiedy jest ciemno.

Tak,wydaje mi się ;)

Podobnie stoją,i każda z nich to jędza. Ale w bajce Disneya, Cruella nie była taka ładna.

Trafili z czarną magią ;)


Właśnie! Nie możecie dać mi własnego pokoju, albo możliwości spotkania tych, których chcę spotkać?!Czyli tych sławnych, których słucham ;)

 

Lubię Linkin Park. Chociaż nie znam za dużo piosenek, to te, które znam, są super. Mogę ich słuchać godzinami. Widziałam tez takie z Eminemem. Jego piosenki też lubię.
 


Tego wszystkiego ;( No dobra,oprócz piękna. Myślę, że z tym  nie jest najgorzej ;)

KONIEC !!
Wczoraj skończyło się lato ;(((( Żegnaj, najlepsza poro roku! Będę czekać na następne. Za ileś tam miesięcy.... jesień, potem zima...Święta....przerwa świąteczna! YAY!!! Może nie będzie tak tragicznie! 
Pozdro
Wercia;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz