czwartek, 27 września 2012

YAY!!!!!

YAY!!!Już czwartek! Jutro piątek, i weekend! Dzisiaj w szkole było normalnie. Prawie na każdej lekcji matematyki mowie do Natki "Matma to czarna magia-powinni tego zakazać". Wiem,powtarzam się.  Zobaczcie to:

Tak mi się śmiać chciało, jak to oglądałam! Dziś ktoś, kogo słucham, kończy 28 lat!!! WSZYSTKIEGO NAJ, AVRIL LAVIGNE!!!!!!!!!


Ładna jest;) Znam jej tyle piosenek:
1.Girlfriend
2.I love you
3.Skater boy
4.What the hell
5.Complicated( leciało niedawno na VH1 European)
6.My happy ending
7.Hot
8.Smile
9.When you're gone
10.Wish you were here
11.Everybody hurts
12.Push
13.Stop standing there
14.Fall to pieces
15.Runaway
Wiem, to mało. Nie mam o czym pisać, więc przechodzę na obrazki ;)

hahahahahah

To pocałunek w deszczu? 

O tym właśnie pisałam w poprzednim poście! Tylko się pomyliłam w tłumaczneniu na angielski, tego,co mówi Dumbledore.

 
Kiedy odwołali ostatnią lekcje
Tak było dzisiaj!
Niezłe ;)

fajne....zwłaszcza na ostatnia w górnym rzędzie, chcę taką!!


Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz