piątek, 14 września 2012

T.G.I.F.



Siemka! Już pisałam, co to znaczy T.G.I.F., ale powtórzę- "Dzięki Bogu już piątek". DZIĘKI BOGU JUŻ PIĄTEK!!!!!Piątek- mój ulubiony dzień tygodnia. Siedzę sobie teraz i słucham Linkin Park- "Runaway". Super jest. refren brzmi tak przetłumaczony na polski):
"Chcę uciec
Nigdy się nie żegnać
Chce poznać prawdę,
Zamiast zastanawiać się dlaczego
Chcę poznać odpowiedzi
Dosyć kłamstw
Chcę zamknąć drzwi
I otworzyć swój umysł".
Ja tak chcę na kartkówce lub na sprawdzianie. CHCĘ POZNAĆ ODPOWIEDZI. Wczoraj dostałam 2 z matmy, a dzisiaj 5 z niemieckiego!! I też z kartkówki. Myślałam, że mi gorzej pójdzie, bo trochę zapomniałam. dzisiaj miałam następną- kartkówki z niemieckiego będą na każdej lekcji. Ale była prosta! Mieliśmy się nauczyć powitania, pożegnania i "Jak się masz?". Prościzna. Przed kartkówkami czasem to, czego masz się nauczyć, wydaje się prościzną,ale jak dostaniesz ocenę.....Oh my gosh, czemu ja pisze o szkole? T.G.I.F.
                   T.G.I.F.
                             T.G.I.F.
Zapomniałam dodać, że wszyscy z mojej grupy na niemieckim (Natka, Basia, Marysia, Ania, Ula, Magda i Paweł) dostali piąteczki.


Kiedy leci nasz ulubiony kawałek
Nieźle, Chris ;)

To powyżej było w teledysku do "Beautiful people" . To ten Chris Brown, który pobił Rihannę. Słuchałam jego czterech piosenek:
1.Yeah 3x (super tytuł)
2.Next to you ft. Justin Bieber ( Bieber się tam całuje z jakąś dziewczyną, a ja się śmiałam, że on zdradza Selenę Gomez) 
3. Without you
4.Say goodbye
W sumie, mogę zacząć go słuchać. Może tak zrobię. 
Kiedy podoba mi się jakiś ciuch i zobaczę jego cenę
To z "What the hell". Super, Avril!

Kiedy ktoś kogo nie lubię wychodzi z pokoju
Rozwalasz mnie, mały!

Pozdro
Wercia;)






















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz