czwartek, 6 września 2012

WHY?!!!!!!!!

Siemka! Dawno mnie nie było. Znowu .Co do tytułu posta, DLACZEGO SZKOŁA SIĘ ZACZĘŁA?!!!!!Ja chcę już wakacje! Spokojnie, to tylko 10 miesięcy. TYLKO 10 MIESIĘCY?!!!!kurde, czemu tyle pisze o szkole? O szkole tak, ale nie o nowej klasie. Jestem w 1D, a razem ze mną (z mojej starej klasy z podstawówki) jest Marysia, Basia, Zuzia i Natka. Wymieniam tu dziewczyny. Dziś na WF-ie biegałyśmy. Pół godziny na szóstkę. Ja wymiękłam po jedenastu. Pani pozwoliła przynieść nam słuchawki, więc mogłyśmy sobie biegać i słuchać muzyki. Potem powiedziała, że za szybko biegałam, i że powinnam wolniej. Nieważne. To moja aktualna playlista( z tych piosenek, które słucham na kompie) :

  1. Emily Osment- All the way up
  2. Linkin Park- Given up (to znaczy "poddać się". ja się poddaję, chcę weekend!)
  3. Taylor Swift- Forever and always
  4. Miley Cyrus- 7 things
  5. Selena Gomez -Tell me something I don't know
  6. Cher Lloyd ft. Mike Posner- With ur love
  7. Alexis Jordan- Good Girl
  8. Conor Maynard- Vegas girl
  9. Carly Rae Jepsen- Curiosity (też fajne, jak "Call me maybe")
  10. Little Mix- Wings
  11. B.o.B. ft. Hayley Williams- Airplanes
  12. Paramore- Crushcrushcrush
  13. Jessie J ft. B.o.B.- Price tag
  14. Rihanna- Russian Roulette 
Na razie tyle, nie pamiętam więcej. A teraz super obrazki z besty.pl:
Popieram ;) "Harry Potter" na pewno nauczył mnie więcej niż Bieber




Dokładnie!


Taylor Lautner ;) me gusta 

tak, ja tak chcę!




Chcę takie lekcje i taką szkołę!!
 O tak, super. T.G.I.F. !!! Czyli Thank God It's friday!! CZYLI dzięki Bogu już piątek ;) W sumie dziś czwartek, ale nieważne! Powodzenia w szkole, moim koleżankom i innym! I jeszcze dwa obrazki :
Nauczyciele powinni uczyć się od  Osła, Sida, Serca, Jacka Sparrowa, Króla Juliana, Albusa Dumbledore'a, Hagrida, Remusa Lupina, Horacego Slughorna, Minerwy McGonagall i Szalonookiego Moddy'iego! 

No właśnie! 


Rozpisałam się. Właściwie było więcej obrazków. Ale kto ich nie lubi? Powodzenia ( po raz drugi) w szkole. Dla Mnie i dla Was.
Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz