środa, 12 września 2012

Nuuuuuuudy!!!!!!!!!!!

Siemka! Czy tylko ja chcę wakacje z powrotem? Nie weekend, wakacje! Niby zwykłe słowo, a tyle w nim radości. Niby zwykłe słowo, ale kiedy tylko je usłyszysz, zaczynasz się cieszyć. Chyba że w wakacje piszesz poprawkę, wtedy nie tak fajnie. Nieważne, piszę głupoty. Wczoraj na historii mieliśmy określanie wieków. Pani nam mówiła, że najłatwiej postawić kreskę po dwóch ostatnich cyfrach. np.: 18|34 r.- XIX w. No i jak Mariusz był przy tablicy, to umiał określić wiek bez stawiania kreski. Pani chciała mu pokazać jak ze stawianiem  kreski. Ale on nie umiał. Bez kreski tak, a z kreską nie. i mu się trafił rok 1226(chyba, nie pamiętam). i nie postawił kreski
Pani: Który to wiek?
On: Trzynasty.
Pani:Dlaczego?
On: Nie wiem ;)
My w śmiech....No co, to było śmieszne! A nawet jeśli nie, to trzeba się śmiać. przeczytałam w "Bravo Girl",że godzina śmiechu dziennie pomaga na płaski brzuch. To ja mogę się śmiać nawet dwie godziny, tylko mi dajcie powód! A teraz (po raz kolejny) obrazki z besty.pl:
Też tak lubię ;)
Będę pamiętać ;)


hahahah
Jakby ktoś nie wiedział to "Albus Pericval Wulfruk Brian Dumbledore"


To prawda!


Ja tak mam! 
Więc jak miewają się poddani? ;)

Wystarczy zrobić psychotest na poszkole.pl/ trzeba napisać "Jaką postać miałby twój patronus?'. Mi wyszedł feniks ;) Jak u Dumbledore'a.

To tyle. Sorry, ze głównie teraz dodaje obrazki, a nie piszę, ale nie mam o czym. W następnym poście może  będzie drugie "Top10 moje ulubione filmy". może, jeszcze nie wiem. 
Pozdro
Wercia;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz