środa, 19 września 2012

CZEMU?!!!

CZEMU DOPIERO ŚRODA?!!!!Chcę piątek! Wczoraj dowiedziałam się, że z kartkówki z matmy dostałam tróję, a z dwóch kartkówek z niemieckiego piąteczki! I na matmie, jak pani czytała listę, i mówiła, kto musi chodzić na wyrównawcze z matmy, to jak przeczytała moje nazwisko to powiedziała "Numer ósmy- się pnie do góry. Wcześniej było dwa, teraz trzy". tak, rzeczywiście pnę się do góry! Bardzo! Nieważne. Przygotujcie się na to, że w niektórych postach(nie wiem jeszcze, czy w każdym) będzie więcej obrazków, a nie tekstu. Marysia kazała mi dodać, że jej pies Bella( dobra, suczka) jest ostrzyżona. Więc już to dodałam. I znowu obrazki (i nie tylko):
Kto jeszcze chce żeby ten rok szkolny już się skończył?
Kto też chce, ręka do góry! 
Kiedy jestem sam w domu
Mam podobnie :)
Ja jestem rak, a wy? Coś dla Potteromaniaków, jak ja :)
Nie było "B" w nazwisku, więc wzięłam "C" i wyszło,że Nie lubię Albusa Dumbledore'a , bo śpiewałam po ognistej whisky :)
Właśnie, jak to nazwać?
Dla tych, co nie wiedzą- w HP zaklęcie "Avada kedavra", to jedno z zaklęć niewybaczalnych, i nim się kogoś uśmierca. 
Mam 1,52 wzrostu, liczy się?
Ja tak mam! 
No właśnie, po co komu takie życie?
Wybaczcie, spóźniłam się. BRAWO, CHŁOPCY!!!!
Chciałabym, żeby tak było ;( Spoczywaj w pokoju, Michael ;(
Hahaha:)
Ja już mam!
Słodkie;)
Co do Freda i George'a Wesleyów- W Hogwarcie i robili  kawały i mieli własny sklep "Magiczne dowcipy Weasleyów"
Ja mam "Kujon" a wy?

Kiedy zobaczę w pokoju pająka
Zabiłabym tak pająka, ale pewnie by zwiał ;)





Przetłumaczę(od góry) :Jest za wcześnie, Zbyt wiele pracy, Ludzie tam są irytujący, cholerni nauczyciele( tego nie jestem pewna) i To nie jest Hogwart. Chcę uczyć się w Hogwarcie!



















To już koniec.Reszta obrazków w następnym poście



Pozdro
Wercia;)






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz