środa, 30 października 2013

"All my days spent by phone, it never rang, all I needed was a call, it never came..."

Z piosenki The Fray - You found me. Wczoraj przed geografią chłopaki mnie wkurwili. Dzisiaj przed biologią też, a miałam taki dobry humor(poniekąd dlatego, że dostałam 4 z matmy). Jutro sprawdzian z chemii i kartkówka z infy, ale za to piątek już wolny. Chciałabym to odespać....

"Z Bogiem, wszystkie rzeczy są możliwe"


To się nazywa szczęście. Albo pech, przynajmniej dla niego

Smile..... :))




Robię sobie takie długopisem w szkole ;)

Czemu zobaczyłam siebie na jej miejscu? O.o



Ja tak robię ;)

Taylor, odwal się od Taylora, nie zasługujesz na niego!

Nie lubię go, ale za to u mnie zapunktował

Aha, czyli kiedyś na pewno go znajdę. Albo on znajdzie mnie. 

KISS KISS KISS!

"Czasami udaję normalną.
Ale to mi się nudzi i wracam do bycia mną"

"Kiedy siła miłości pokona miłość do siły świat pozna pokój"
Czyli trochę to im zajmie. 



"Tylko ludzie, których potrzebujesz w swoim życiu są jedynymi, którzy potrzebują ciebie w swoich"

"Każdy ma swój własny świat, gdzie może być sam"
Z "Beautiful",a niżej komentarz, który pod tym znalazła.

"Tak, ta piosenka jest piękna, tak samo jak jej tytuł"
"Kto wiedział...?
Kto wiedział, że kiedy osoba, która była codziennie zastraszana w szkole, pewnego dnia dorośnie i stworzy muzykę inspirującą świat?
Kto wiedział, że on pomoże dla wszystkich ludzi na całym świecie i powie im, żeby nigdy się nie poddawali
Eminem jest prawdziwym raperem
Nie rapuje o takich rzeczach jak pieniądze i dziewczyny, a zamiast tego uczy czegoś i cię inspiruje.
Te piosenki pomogą ci i nie są bezcelowe
ŻYJ DŁUGO, MARSHALLU MATHERSIE"

Ta osoba dobrze pisze, chociaż miała na avatarze Barcelonę ;)

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz