czwartek, 24 października 2013

"I had so many dreams about you and me, happy endings, now I know..."


Z piosenki Taylor "White horse". Dzisiaj w szkole tak źle nie było. Na fizie było normalnie, na matmie też, tak samo z chemią i WOS-em, niemcem, a na infie też było ok. Wczoraj pani na dodatkowym angielskim dała mi kartkę z przyimkami i muszę nauczyć się całych dwóch stron NA JUTRO. Śmiałam się, że w niedzielę pójdę na każdą mszę w kościele i wezmę sobie kropidło i wodę święconą na konkurs ;)) Fajnie by było, gdybyśmy ja i Magda dostały się do etapu wojewódzkiego ;) To teraz trzeba się uczyć.


I patrzenie, czy nikt cię nie goni. 


Wooowwww.....


Uwielbiam tego kota ;)


"Chodzę do promieniach Słońca!
Dobrze, mam nadzieję, że spalisz się na popiół..." 

"Po prostu czuję jakby czasami cały świat mnie nienawidził
Nienawidzi"


"Ta trawa
pochowałbym cię pod nią"

"Róże są czerwone
Walentynki są kłamstwem
jesteś singielką bo jesteś brzydka kiedy płaczesz"

"Śmiejesz się tak bardzo, że nie możesz oddychać....
Śmiej się"

Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz