czwartek, 3 października 2013

"Ja będę tam stać, płonąć i patrzeć na świat, ze mną mój Bóg, moja wiara, całe miasta, chociaż kłamstwem nas karmią, wiemy jaka jest prawa, nawet z betonu czasem róża wyrasta..."

Miuosh - Róże z betonu. Dzisiaj w szkole było nawet spoko i nic nie zepsuło mi humoru. Dostałam 5 z kartkówki z fizyki(w co nie mogłam uwierzyć), 4 ze sprawdzianu z niemieckiego i 5 ze sprawdzianu z z informatyki. Ogółem, nie było źle. Z tego faktu, że nie mam o czym pisać, przetłumaczę jeden komentarz. Znalazłam pod "Little bird" Eda Sheerana.


"Jestem w 99,9 procentach pewna, że Ed Sheeran jest uczuciem.
Jak cię dzisiaj czujesz?
Ed Sheeran...
Taaa, ja tak samo..."

A to zdjęcie zrobiłam, kiedy kończyłam czytać "I wciąż ją kocham". 


A myślałam, że na sam koniec do siebie wrócą....

                                             
Dla tych, co nie wiedzą:
"Wake me up when September ends"("Obudź mnie, kiedy wrzesień się skończy") to piosenka zespołu Green Day, gdzie Billy Joe Armstrong jest liderem.
Swoją drogą, niezły obrazek ;)

Jeśli kogoś kochasz, to daj mu odejść

Raz taki jeden z mojej klasy mnie wkurzał i mówił, "Ale ty jesteś mała", ja go walnęłam, po czym dodał "I niebezpieczna"


Ale Suwałki same w sobie nie są złe...

Idiots. Idiots everywhere.

Teledysk powalony, ale piosenkę lubię.


Nienawidzę The Wanted, ale Nathan jest nawet ładny


Ooo, słodkie!

Też się nie spodziewałam.....

Syriusz [*]








Londyn.....

LEŻĘ!!!!!!!!


Pozdro
Wercia ;)
PS.: Jutro kartkówka ze słówek. NA pewno nie zapomnę, jak jest po angielsku "wyobrazić sobie" - "Imagine there's no heaven..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz