wtorek, 15 października 2013

"And everything you love will burn up in the light...."

Z piosenki The Pretty Reckless "Make me wanna die". Dzisiaj i wczoraj miałam dobry humor, pomimo takiej pogody. Jutro środa, ale lekcje nie są specjalnie trudne, za to czwartek....
1. Fizyka(sprawdzian!!)
2. Matematyka
3. Chemia
4. WOS
5. Niemiecki
6. informatyka
Mogę zachorować na ten dzień? Ale tylko na ten, bo w piątek mamy noc filmową :)

Współczuję tym osobom, które się samookaleczają ;cc








Za dużo "H2O", zdecydowanie ;)

Nawet milion takich błyszczyków nie powstrzymałby mnie przed JEDZENIEM!


Woooww....

Ale musi być ciężka....


Witamy w XXI wieku...






Następny kraj, który chce zobaczyć




Musimy wysłać te wszystkie ładne dziewczyny na bezludną wyspę...





Tom, ja ciebie też!!!

"Dziewczyny z tyłkiem jak mój nie rozmawiają z facetami z gębą jak twoja"
Dawno to oglądałam, a nadal pamiętam ;)


Czy tylko mi z jakiegoś nieokreślonego powodu zachciało się być w związku? Jestem dziwna. 


Pewne osoby wiedzą, o co chodzi ;))


Pozdro
Wercia:))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz