środa, 9 października 2013

"Well if you carry on this way, things are better if I stay..."


Z piosenki My Chemical Romance "Helena". Wczoraj mój braciszek skończył 18 lat, Happy Birthday, love you!!!! Dzisiaj była niezapowiedziana kartkówka z biologii, z której dostałam trzy. Jutro mam kartkówke z WOS-u i muszę poszukać informacji o czymśtam na projekt z geografii, ale za to nie ma infy!!!! Poza tym, jutro czwartek, potem piątek,a w sobotę idę na osiemnastkę!! W niedzielę moja siostra idzie na koncert Bednarka, a w poniedziałek wolne. Czasem życie jest piękne. A czasem chu..to znaczy, okropne. Musi być równowaga.

Bezcenne

"Możesz zrobić wszystko, jeśli tylko spróbujesz.
Tak, nawet polecieć"
Ale pingwiny nie latają!



Very possible.... 
Dobra, nie idę jutro do szkoły!

Jasne że tak!



Ooo, to takie afsdfgdfgdg


"Ostatnia piosenka", kiedy Miley była jeszcze ładna


Musze kogoś przytulić, tylko kogo? Już wiem, MNIE!!

"Historia Kopciuszka", też fajny film

JA, kiedy któregoś dnia ON do mnie podejdzie i do mnie zagada....
PFF, TO SIĘ NIGDY NIE ZDARZY. 













Dziewczyny z klasy wiedzą, o co chodzi :)

Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz