poniedziałek, 7 października 2013

"Take me down to the paradise city, where the grass is green and the girls are pretty, oh, won't you pleas take me home..."

Z piosenki Guns'N'Roses "Paradise city". Jakiś czas temu dostałam z matmy pałę ze sprawdzianu,a potem go poprawiłam. Dzisiaj pani miała sprawdzone i DOSTAŁAM CZWÓRKĘ!!!! I ogólnie miałam dobry humor, bo pani przełożyła sprawdzian z matmy, dostałam 5 z angola i uzgodniliśmy, że w któryśtam piątek zostaniemy na noc w szkole. Powiedziałam, że wezmę siekierę do szkoły i będę biegać z nią po korytarzu,a a pani powiedziała "żadnej broni". To znaczy, nie do mnie, tylko do kogoś innego, jak powiedział cośtam. Ale siekiera to nie broń :)) I powiedziała, żeby przynieść jej 10 swoich zdjęć. Ja już wybrałam 4. W szkole nie było źle.

Eminem i Sasha ;))



Tak, czasem jestem wredna


Bella- albo ta ze Zmierzchu, albo  Bellatriks Lastrange z HP, która Molly zabiła. 

Wooooow....




Tez nie wiem, co robić, jak śpiewają mi "Sto lat"....

Mam marzenie.....

Jak to w ogóle możliwe?




Może, ale bym się bardzo zdziwiła



Ooo taak, to prawda, ale już mi przeszło. 



Zestaw małego tynkarza? Coś dla Perrie Edwards!




Pozdro
Wercia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz