środa, 23 października 2013

"It's getting harder to pretend..."

Z piosenki Avril "Remember when". Wczoraj dostałam 5 z geografii, Ganja tak samo, i miałyśmy ten sam błąd! W ten poniedziałek mam konkurs z angielskiego. Etap szkolny na razie. Ja nie dam rady. Fajnie, gdzie moja nadzieja? Dobra, nieważne. Jeśli pomyślicie, że jakieś obrazki są smutne, nie martwcie się, nie mam doła ;) NA RAZIE.
"Nie zakochuj się.
Spadnij z mostu, to boli mniej"
Jeśli to prawda, to dobrze, ze idę do zakonu. 

"Pustka"







TAK!


Chcę do Kanady. 

"Kiedy dzieje się coś złego, masz trzy wybory. Możesz też pozwolić temu cię sprecyzować, pozwolić temu cię zniszczyć, lub możesz pozwolić temu cię umocnić"

"Ucz się od wczorajszego dnia
żyj dzisiejszym
miej nadzieję na jutrzejszy"


"Kochamy cię, ale przyszliśmy cię zabić" 
"Jeśli chcesz romansu, przeczytaj książkę"

Madzia, wiesz za co ♥

"Jak powiesz " żegnaj", do kogoś bez kogo nie możesz żyć"

"I wanna know, have you ever sen the rain?"


Everybody has got the dark side....





Nie ja, nie ja, nie ja.....

Ja w przyszłości 





Pozdro
Wercia;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz