sobota, 19 października 2013

"I don't love you, like I loved yesterday..."

Z piosenki My Chemical Romance "I don't love you". Wczoraj dostałam 6 z angielskiego. Wzięłam nieprzygotowanie z WF-u, bo nie chciało mi się ćwiczyć. Dobrze, bo dziewczyny robiły ćwiczenia wzmacniające, czy coś, a ja z Adą i Magdą patrzyłyśmy, jak chłopaki z naszej klasy i jeszcze innej grają w nogę. Momentami zachowywałyśmy się jakbyśmy były na prawdziwym meczu. Z tego powodu, że chcę sobie trochę wyczyścić folder, powstawiam te komentarze, które znalazłam pod piosenkami, i miałam przetłumaczyć już dawno. Na początek "22" Taylor Swift:


"Ma 23 lata, czuje się, jakby miała 22,a robi zakupy w F21(taki sklep)
 a jej związki są takie, jakby miała 12 lat"
Smutne, ale prawdziwe ;)

Teraz "Paradise city" Guns'N'Roses:

"Zabierz mnie do rajskiego miasta gdzie nie ma żadnej szkoły i nie jestem śpiący!"
Taa, mnie też!!

Dwa następne z "Imagine" Johna Lennona:



"Jeśli Lennon rzeczywiście w to wierzył, odkąd umarł, jest w PIEKLE
Gdzie powinien być
Rush(taka grupa hard rockowa) napisała lepszy tekst niż to
zabij się"

"Przestańcie kłócić się o religię
Jestem chrześcijanką(załóżmy, że to dziewczyna) i tylko chcę pokoju na tym świecie, nie chcę gwałcić(?) ludzi, nie chcę wysadzić się w powietrze(?), nie chcę zabijać ludzi, przestańcie nienawidzić religię, przestańcie nienawidzić ateistów, kocham te piosenkę, tak jak wy. Właśnie dlatego tu jesteście. Przestańcie kłócić się o pokój, poważnie, gdzie jest piekło które widzicie że się dzieje?(czy coś)"
dobrze gada!

Teraz coś Eminema:
"Eminem nie jest atrakcyjny, rap jest do bani, Lil Wayne rządzi, a ty Eminem przestań sprawiać, że twoi popieprzeni fani nienawidzą Justina Biebera. Właściwie JB JEST milion razy lepszy niż ty Eminem.
SŁUCHAJ SUKO to jest wyraźne, że Eminem jest większą pieprzoną bestią niż Justin Gejber"
ten, kto twierdzi, że JB jest lepszy od Eminema....pff, whatever.
mam nadzieję, ze przetłumaczyłam wszystko w miarę dobrze ;)



To chyba ja. 

Dziękuję Ci, spoczywaj w pokoju [*]




"Beautiful lie", jak piosenka 30STM. 

Pff, ja nadal tak robię!

Harry!!

Dobrze wiedzieć, jestem najniższa w klasie.....






Nie ma dzióbka?

Dziewczyna z klasy wprowadziła mnie w błąd.....



"Wiarą nie jest wierzenie, że Bóg może coś zrobić, jest wiedzeniem, że to zrobi"

"Prawie SIĘ PODDAŁAM,  ale BÓG DAŁ mi NADZIEJĘ"


"I ona kupuje schody do Nieba...."

Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz