środa, 9 stycznia 2013

"And let me kiss you!"

Wczoraj zobaczyłam (po raz pierwszy) nowy teledysk 1D do "Kiss you". Jest super!


Pod koniec próbują tańczyć jak Michael Jackson w 'Thrillerze" ;)) I też mają białe skarpetki do przykrótkich spodni ;) ALE na samym początku Zayn nie ma blond pasemka, a potem ma. Love it ;* Kicha, jutro mam kartkówki z angielskiego  i WOS-u i sprawdzian z matematyki ;(( Dzisiaj dostałam 4 z fizyki ze sprawdzianu i 5 z chemii z odpowiedzi,a wychodzi mi 4 z fizyki i 5 z chemii na semestr. Wczoraj uczyłam się z tego drugiego przedmiotu aż bolała mi głowa.


Hahaha, a tu figa!




Pizza jest suuuper!





Chcę takie włosy.



Hehehehe



Nawet 4.



I to nie jeden raz....




Zwróćcie uwagę na twarz Jesy- to ta pierwsza z prawej- hahaha





Ciekawe, jak to jest ładnie wychodzić na zdjęciach...



Jak nazywa się twarz matematyka? Oblicze!

Pozdro
Wercia;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz