poniedziałek, 21 stycznia 2013

O kutfa.

Pisze teraz, bo przez trzy dni nie miałam dostępu do neta. Weszłam na blog http://everydayabnormal-1d.blogspot.com/  jak codziennie i najnowszy post mnie zszokował. Polish Directioners okupują Twittera. Było nawet o tym w Tele Expressie. Lepiej zobaczyć tego posta samemu Click here . Wow. A moja siostra twierdzi, że ja jestem dziwna. NAWET GDYBY 1D przyjechali do Polski, to na pewno nie do Suwałk, tylko pewnie do Warszawy. Obejdzie się ;(( W piątek (no dobra, dzisiaj) zaczęły się ferie!!! W tym tygodniu możliwe, że pojadę do babci, a pod koniec następnego do Warszawy na trzy dni do szpitala. Ja się tam wynudzę. trzeba będzie wziąć dużo książek ;)

No ja nie wiem, czy byłoby łatwe wybrać tylko jednego. 


Hahahah



Hahahahahaahahaha





Jeśli to prawda, to wolę, żeby tak na mnie nie mówili ;) Ale mój tata czasem mówi do mnie "Nika". 









Tą ostatnią nawet znam. Gdyby wszyscy słuchali reggae, moja siostra pewnie byłaby  zadowolona ;))

Muhahahah!!!!!




Znam wszystkie cztery. Zatańczyć też bym mogła, ale nie umiem (JESZCZE) moonwalku.



Raz spytałam o to moją mamę,a  ona odpowiedziała "Może jedzą dużo szczypioru" . Nie sądzę ;)



Kocham żelki.....








Ja mam i budzi mnie o piątej rano. Jest taki miły......




Pozdro
Wercia;)

1 komentarz:

  1. Nazywani są szczypiornistami, bo samą piłkę ręczną wymyślone we wsi Szczypiory, stąd szczypiorniści ;))

    OdpowiedzUsuń