niedziela, 6 stycznia 2013

Najbardziej straconym dla człowieka jest dzień, w którym się nie śmiał.

Najbardziej straconym dla człowieka jest dzień, w którym się nie śmiał - Chamfort
Nie miałam pomysłu na tytuł, więc wkleiłam ten cytat. Podobno One Direction to drudzy Backstreet Boys. ja tam nie widzę podobieństwa z wyglądu:


                        



                              


Ja tam nie widzę podobieństwa, ale MOGĘ SIĘ MYLIĆ. Nie wiem, jak z ich muzyką, bo BB znam trzy piosenki:
1.As long as you love me
2.I want it that way
3.Everybody(backstreet back)
Tą ostatnią poznałam przez XBoxa u Zosiki ;) Na naszych oczach kończy się weekend ;( Jutro kartkówka z angielskiego ze słówek, we wtorek sprawdzian z historii, a w środę powtórzenie z chemii, i wiem, że pani na nim mnie spyta, bo na półrocze mam między 4 a 5, a powiedziała, że jak ktoś ma pomiędzy, to spyta. Trzeba się pouczyć. ALE MI SIĘ NIE CHCE. Dobrze, że 18 stycznia zaczynają się ferie ;)) Zosika- do zobaczenia! Tylko spytamy rodziców! 



"Fajnie prawda? Ale nie podniecaj się za bardzo, bo i tak nigdy nie będzie cię stać na takie wakacje"   OH, GOD, WHY?!









Pozdro
Wercia;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz