sobota, 5 stycznia 2013

OMFG!!!!!!!

Wstawiłam niedawno obrazek z Syriuszem Blackiem i Rebeccą Black. Tak mnie od tego naszło, żeby zobaczyć ten jej teledysk. Taki trochę dziwny. To (niecały) tekst:
7 rano, wstaję o poranku,
muszę się odświeżyć, muszę pójść na dół,
muszę wziąć swoja miskę, muszę zjeść płatki,
widzę wszystko, czas upływa,
zegar tyka, wszyscy się śpieszą,
muszę zejść na dół, na przystanek autobusowy
muszę złapać autobus, widzę moich przyjaciół
Są na przednich siedzeniach
siedzą na tylnych siedzeniach,
Musze się zdecydować,
na którym siedzeniu usiąść?
Ref.:Jest piątek, piątek
muszę się z kimś spotkać w piątek
Każdy oczekuje na ten weekend, weekend
Piątek, piątek,
spotkam się z kimś w piątek
oczekuję na ten weekend, weekend

Ona śpiewa tak trochę jakby zatknęła sobie nos. Ja w piątki nie śpiewam "It's friday, friday" tylko piszę na blogu(co mieliście okazję zauważyć niejeden raz) "T.G.I.F.!!!. Ale niech ta Rebecca robi co chce. Podobno dostała za to od zespołu "Shiten-Giten" milion punktów KWD, czyli inaczej kopy w dupę  Przepisałam z tekstowo. 


Polacy są The Best!



Oni czytają mi w myślach...



Chyba wczoraj



Mój list z Hogwartu nie doszedł!





To początek "Skater Boy"-"On był chłopakiem, ona była dziewczyną" a wszyscy "No co ty nie powiesz?" Avril, Avril.....



Harry: blizna, dzikie, nieuporządkowane włosy, chudy-blizna, błyszczące,proste włosy, rodzaj kurczaka(?) w budowie ciała
Ron: czerwonowłosy, wysoki, długi nos, piegi- czerwonowłosy, wysoki,  szeroki nos, nie ma piegów w polu widzenia (?)
Hermiona- zębata, kędzierzawe włosy, dosyć ładna pod grubą warstwą  kujonki- wychowana przez mugoli, (to ostatnie nie wiem)
Snape- Alan Rickman
Ci w książce trochę różnią się od tych w filmie, ale tak jest zawsze. 


Teraz znowu przetłumaczę(dobra, spróbuję przetłumaczyć) wszystko z obrazka:
Oni nauczyli mnie, że rodzina jest ważna- Weasleyowie
On nauczył mnie, że łobuz  może stać się dobrym człowiekiem- James Potter
Ona nauczyła mnie, że nikt nie kocha cię bardziej niż twoja mama- Lilly Potter
On nauczył mnie, że twoja rodzina nie definiuje tego, kim jesteś-Syriusz Black
On nauczył mnie, żeby osądzać ludzi za to, kim są, a nie za to, czym są-Remus Lupin (sorry, tak jakoś to dziwnie wyszło)
Oni nauczyli mnie, żeby uśmiechać się, kiedy świat ciemnieje-Fred i George Weasley (tzn. żeby śmiać się, kiedy na świecie źle się dzieje)
Ona nauczyła mnie, żeby zobaczyć świat otwartym umysłem- Luna Lovegood (mieć otwarty umysł tzn. łatwo przyswajać sobie różne rzeczy- znalazłam na naecie)
On nauczył mnie, że ciężka praca i determinacja prowadzi do sukcesu- Neville Longbottom
Ona nauczyła mnie, że rozmiar nie gwarantuje mocy- Giny Weasley (jakoś tak wyszło w tłumaczu)
On nauczył mnie, że miłość jest najbardziej potężną magią- Severus Snape
On nauczył mnie, żeby nie patrzeć na uprzedzenia z przeszłości- Albus Dumbledore
Ona nauczyła mnie, żeby walczyć o równość- Hermiona Granger
On nauczył mnie, żeby pokonać strach- Ron Weasley   (ps.: Ron miał arachnofobię, czyli paniczny strach przed pająkami)
On nauczył mnie, żeby robić to, co jest dobre, zamiast tego, co jest łatwe- Harry Potter
I w końcu...
Oni nauczyli mnie, żeby pielęgnować przyjaźń. 

Znalazłam to na jednym fun page'u z HP na Facebooku. 




A tak jest prawie codziennie.


Mój brat jeszcze takie ma ;)




Zawsze chciałam mieć czarnego kota ;)



Ja wymawiam "Rizerw" Jedna nazwa, a każdy wymawia inaczej.





Przynajmniej ja ;)



Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz