piątek, 25 stycznia 2013

"(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze"

Z "HP i kamienia filozoficznego". Nie miałam pomysłu na tytuł, a zdarza się to często. To mój ostatni post. W tym tygodniu. Jutro o 10.00 jadę do babci, wracam w niedzielę, w poniedziałek jadę do Warszawy i wracam w piątek. 1D mają nowy teledysk do "Kiss you", a raz, kiedy leciał w telewizji, Bartek przyszedł i powiedział "Ten co ma blond włosy ma najlepsze włosy i najlepiej z nich wszystkich śpiewa". Olka lubi 'Kiss you" i "They don't know about us". Ja im nic nie zrobiłam! ;)

Zosika, pożyczam! Ja jestem Directioner, Little Blackstar, trochę Swiftie i Katycat ;))


"Nazywam się Draco Malfoy. Jestem rasistą.  Gardzę rudowłosymi i szlamami. Nienawidzę Gryffindoru. I moi rodzice pracują dla człowieka, który zabił twoich rodziców. Chcesz być moim przyjacielem?" Hahah, no ja nie sądzę. 


Właśnie, kiedyś, tylko nie teraz ;))



Ok. ALE KTÓREGO?!




hahah

Nieźle skacze. Kangur Bednarek.



Pozdro
Wercia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz