piątek, 1 lutego 2013

THANK YOU!!!!!!!



Po pierwsze:
Dziękuję Wam za 4010 wyświetleń!!!
Po drugie:
Wszystkiego naj, Harry!

                            

                 tumblr_me5kp8bqLb1rimx2to1_500.gif
Hahah ;)
I po trzecie:
Dopiero teraz piszę, bo byłam w Warszawie. Wyjechaliśmy (ja, mama, tata i moje dwie siostry cioteczne:Monika i Martyna, z czego ta pierwsza tam studiuje) w poniedziałek. Zaczęłam czytać "Harry'ego Pottera i Kamień Filozoficzny". We wtorek (wtedy przyjęli mnie na oddział) ją skończyłam i zaczęłam "Harry'ego Pottera i Księcia Półkrwi". Skończyłam ją w środę i zaczęłam "Igrzyska Śmierci". W czwartek już była skończona. Dostałam wypis dopiero po drugiej. W szpitalu nawet tak źle nie karmili ;)) Wieczorem poszliśmy na Starówkę. Pusto tam było. Wiedzieliście,że jest herbata o smaku CZEKOLADY?! Ja nie, ale jest dobra. Tak trochę jakby do zielonej herbaty dodać czekoladę. Dzisiaj wyjechaliśmy ok.10.00 i byliśmy w Suwałkach jakieś trzy i pół godziny później.

                                     

heh
"So call me maybe" ;))


                                            





                                   



image
Niezła mina, Cher ;))

image
Hahah


                                       
Tak na marginesie: Igrzyska Śmierci to booooooska książka! teraz czytam drugą część- W pierścieniu ognia. Trzeciej nie było w bibliotece ;(


                                    

"Nikt nie powiedział,że to było łatwe"- no rzeczywiście, nie było.....
                                   



Pozdro
Wercia;)


                                      




                 
                                             









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz