poniedziałek, 4 lutego 2013

"This is my oath to you"

Czyli "To jest moja przysięga dla ciebie". Z "Oath" Cher Lloyd i Becky G. Super piosenka. Zacytuję jeden z komentarzy: Wish I have a best friend to dedicate this song :( To this girl (I think she's a girl):Me too ;(( Tu jest tłumaczenie. Pierwszy dzień w szkole nie był taki zły. Dostałam 4 z angielskiego i zmienił się plan,  a w związku z tym nie mam dzisiaj WF-u ;)) Ale mam dwa pod rząd w piątek ;((( A jutro dwie religie. Keep calm, keep calm!!


No swojego to ja tu nie widzę.....



To właśnie z teledysku do "Oath". Ona nie była wtedy na lekcji, tylko siedziała w kozie ;))



Na obrazku nie to wygląda na zawile, jakie pewnie jest w rzeczywistości ;))





Nadal bym chciała ;))




TO POLSKA ???



Pozdro
Wercia;)

                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz