niedziela, 3 lutego 2013

"All you need is love, all you need is love, all you need is love, love. Love is all you need."

Piosenka The Beatles, super jest. Koniec ferii....byle do piątku. Jak ja jutro wstanę....Mam nadzieję, że źle nie będzie ;))

Mam siostrę Kasię ;))



Lajk, nie chcę mieszkać u tych mugoli!!



O gustach się nie dyskutuje. Masz swoje życie i ty o nim decydujesz.



Łączyć, nie dzielić. Czy tylko ja zauważyłam,że na tym zdj. Bieber ma taką podobną fryzurę do tego, co w "Titanicu" grał narzeczonego Rose?




Ciężko byłoby wybrać tylko jeden ;)))




A ty bądź tak mądry i miej to gdzieś. Moja opinia,możesz zrobić, jak  chcesz ;))



Michael Krzywa Wieża w Pizie Jackson ;)) To od jego jednego kroku tanecznego.







Suuuuper........ Myślałam,że Hagrid jest większy ;))





"Przejdź na Ciemną Stronę, mamy Malfloya"- już biegnę!!!!

Yayyy!!!!!!!!



Dobrze powiedziane ;))))



Pozdro
Wercia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz