wtorek, 5 lutego 2013

"And she's buying a stairway to heaven..."

To z pisoenki Lep Zeppelin ("Stairway to heaven" czyli "Schody do Nieba"). Możecie kojarzyć ją z pierwszym odcinkiem "Nie ma to jak statek", kiedy Cody i Woody wychodzą z pokoju:
W:Po obiedzie umiem nawet "Stairway to heaven"
C:Ale to jest dziesięciominutowe!
W:Właśnie, dlatego tylko po meksykańskim. Na szczęście, jest dzisiaj na kolację.
Hahah. Ale na tą piosenkę (tak na marginesie została wydana w 1971 roku i opowiada o dokonywaniu właściwych wyborów w życiu i niekierowaniu się pozorami, na żywca od Cioci Wikipedii ;) ) też są hejty. Właściwie ja widziałam tylko jeden:



Góra:
1. Proszę, przetłumacz każde słowo, które Psy zaśpiewał w "Gangam Style" bez Google Translate.
2.Z wszystkiego co wiem, możesz każdego nazwać "Gej"
3. Oni (LZ) nie użyli autotune (to takie coś, że poprawia wysokość dźwięku instrumentów i głosy ludzkiego) bo wtedy było by to gówno. 
4. (tego nie wiem i angielski.crib.pl  też nie wie)
5. Psy rapuje o niczym ( pomoc mojego brata-powiedział, że to nawet nie jest rap, tylko jakieś nie wiadomo co)
To coś ode mnie, chcesz się zamknąć i odejść?

Środek:
Tutaj jest kilka powodów, dlaczego "Gangam style" jest lepsze niż to gówno:
1. Psy umie śpiewać, jednak Led Zeppelin nie
2.Lep Zeppelin byli gejami, a Psy nie jest. 
3. Gangam ma fajniejsze teledyski z lepszymi efektami specjalnymi
4. Psy ma więcej wyświetleń niż to i słusznie.
5. Psy nie używa autotune, ale Led Zeppelin tak.
I to jest tylko kilka powodów, czy ktoś chce to dodać?

Dół:
Cześć suko...
Gdzie mieszkasz?
Zabiję cię...

Drugi raz widzę, że ktoś używa "Gangam style". Cóż, jak widać, niektórzy wolą nowe piosenki od starych. Ja pół na pół ;))


"Księżyc w nowiu". Żeby mnie taki Jake przytulił......


Mom,please...


Ja tam chcę!!!!!!


To również Isle of Skye (to taka szkocka wyspa)

I to też ;))


Kiedy znalazłam te ostatnie dwa zdjęcia (na tumblr) siedziałam z otwartymi ustami. Jak tam ładnie.....

Pozdro
Wercia;)
PS.: Jutro sprawdzian z infy, ja zwariuję!!!!!!!!!!


                                         

                             


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz